تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

رودستی که پرسپولیس از رضاییان خورد

  • کد خبر : 148332
  • 24 تیر 1395 - 1:20
رودستی که پرسپولیس از رضاییان خورد

بازیکن جدا شده تیم فوتبال پرسپولیس درحالی قراردادش را رسانه‌ای کرده تا حقانیتش را ثابت کند که مسئولان این باشگاه سکوتی عجیب را در پیش گرفته‌اند و فقط شفاهی از خود دفاع می‌کنند.

به گزارش«کمال مهر»؛ پرسپولیس این روزها دنیای راز آلودی دارد و در بسیاری از مواردی که نیاز به شفاف‌سازی دارد بسیار کند و ضعیف عمل می‌کند و همین رویه می‌تواند این تیم را امسال در بسیاری از جنگ‌های بیرون از زمین تضعیف کند.

ماجرای رضاییان و قرارداد منتشر شده وی و عدم توضیح پیرامون این قرارداد و البته اصرار بر اشتباه سازمان لیگ در حالی که رضاییان رفته و با تیم ترکیه ای قرارداد بسته و تمرین می‌کند در واقع یک اشتباه بزرگ از سوی باشگاه پرسپولیسی بود که می‌توانست با نگاه کردن به قرارداد رضاییان نه این همه صبر کند و از رضاییان رو دست بخورد و نه این همه هوادارانش و سازمان لیگ را به هم بریزد.

به طور کلی در باشگاه پرسپولیس سخنگویی که به امور مشرف باشد و اختیار دیدن قراردادها را داشته باشد معرفی نشده نه از سوی هیات مدیره و نه از سوی باشگاه و به این ترتیب با توجه به نوع رفتار علی اکبر طاهری که معمولا زیاد حرف نمی زند و وقتی حرف می زند هم نمی تواند آنطور که باید و شاید شفاف سازی کند، پرسپولیس عملا در گوشه رینگ گیر کرده و حتی در مقابل رضاییان که ادعایی غیر از ادعای پرسپولیس دارد هم نمی تواند ادعایش را به افکار عمومی ثابت کند.

در هر صورت  داشتن یک سخنگوی زرنگ و دقیق  که مشرف به امور باشد و بتواند پرسپولیس را در میان مردم راهبردی کند و پاسخ رسانه ها را با مدرک و سند بدهد لازم به نظر می‌رسد.

منبع: مهر
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=148332

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x