تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
0

مادر روانی فرزند ۲۰ ماهه‌اش را به رودخانه انداخت+تصاویر

  • کد خبر : 148013
  • 22 تیر 1395 - 18:46

خانم ” جوشا مونا پری ” پسر یک ساله خود را از بالای پل رود خانه ” ینسیلوانیا ” به پایین پرتاب کرد سپس خود نیز مبادرت به خودکشی کرد که موفقپ به این کار نشد .

به گزارش گروه اجتماعی «کمال مهر»؛، خانم ” پری ” در ماه می، پسر خود ” زمیر پری ” ۲۰ ماهه را قبل از پرتاب کردن از بالای پل برای آخرین بار بوسید و سپس خود را نیز بدنبال او به داخل رودخانه پرتاب کرد که در ابتدا هر دو از این رویداد غم انگیز جان سالم بدر بردند اما کودک پس از ۶ روز بستری شدن در بیمارستان و دست و پنجه نرم کرد با مرگ ، دوام نیاورد و جان باخت .

در تحقیقات گسترده تر پلیس معلوم شد این مادر که از نوجوانی از نوعی بیماری روانی به نام ” اسکیزوفرنی و دلوسئیونال ” رنج می برد با پرتاب کردن فرزند و خود ،تصمیم به پایان دادن به زندگی اش گرفت به طوری که یکی از شاهدین ماجرا در گزارش خود به پلیس گفت دیده است که چه طور خانم ” پری ” ابتدا به همراه پسرش در بالای پل قدم زدند و بعد از آن وقتی او را بوسید به داخل آب هول داد و بلافاصله خود را نیز به پایین پرتاب کرد .

یک مادر اهل

خانم ” پری ” وقتی توسط پلیس نجات یافت از ناحیه بازو صدمه دیده بود و کودک نیز در حدود ۷۰۰ متر دورتر در ” آنتون ” در حالی که به مدت ۵ دقیقه در زیر آب مانده بود نیمه جان پیدا شد .

یک مادر اهل

دادگاه این مادر، درحال حاضر ادامه دارد و با در نظر گرفتن بیماری اش مجازات او از مرگ به حبس ابد کاهش خواهد یافت .

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=148013

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x