تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

نقش منافقین در “جنگ سوریه” چیست؟/ماجرای تجاوز “شاهزاده خالد” به زنی در “جده” + تصاویر

  • کد خبر : 148008
  • 22 تیر 1395 - 18:42
نقش منافقین در “جنگ سوریه” چیست؟/ماجرای تجاوز “شاهزاده خالد” به زنی در “جده” + تصاویر

شاهزاده‌های عربستان عادت دارند که پس از تجاوز به زنان؛ آن‌ها را به قتل می‌رسانند و نمونه‌ای از آن در سال ۲۰۱۳ اتفاق افتاد.

به گزارش   گروه سیاسی«کمال مهر»؛،؛ اخیرا نشستی برای حمایت از منافقین در فرانسه برگزار شد. رژیم سعودی و رسانه های وابسته به آن سعی کردند که نشست پاریس را  با محوریت منافقین ، مهم جلوه دهند.   شبکه خبری “العربیه” وابسته به عربستان سعودی که پیش تر مستندی را برای تبلیغ به نفع منافقین منتشر کرده بود؛ در گزارش تازه ای از آن گروهک تحت عنوان اصلی ترین اپوزیسیون مخالف جمهوری اسلامی ایران یاد کرده است.

نقش گروهک منافقین در

نقش گروهک منافقین در

این شبکه خبری با اشاره به  گردهمایی آن گروهک تروریستی در فرانسه مدعی شد:”این بزرگترین گردهمایی در جهان از جانب مدافعان آزادی و دموکراسی خواهی در ایران است ! مراسم در نهم جولای برگزار می شود. انتظار می رود بیش از ۱۰۰ هزار نفر در این گردهمایی شرکت داشته باشند. در این گردهمایی مقام های عالی رتبه سیاسی و نظامی جهانی نیز حضور دارند. در سال جاری  “نیوت گینگریج”، “جان بولتون” نماینده پیشین امریکا در سازمان ملل متحد و “رودی جولیانی” شهردار سابق نیویورک و رییس سابق اف بی ای نیز در این تجمع حضور دارند”.

نقش گروهک منافقین در

این شبکه خبری در ادامه با اذعان به نقش جاسوسی منافقین برای دستگاه های امنیتی غربی ادعا کرد:”باید گفت که آنان نقش کلیدی در لو دادن فعالیت های هسته ای ایران داشتند. کنگره امریکا از نقش مریم رجوی رییس جمهوری منتخب شورای ملی مقاومت ! به دلیل تلاش برای حمایت از دموکراسی، حقوق بشر و حقوق زنان ! تقدیر کرده است”.

این شبکه خبری در ادامه ادعاهای خود می افزاید:”تظاهرکنندگان طرفدار منافقین می گویند که در ایران میان میانه رو و محافظه کاران هیچ تفاوتی وجود ندارد. آنان خواستار سرنگونی نظام سیاسی در ایران هستند. یکی از شرکت کنندگان می گوید که ما نیازمند حمایت امریکا هستیم.او می گوید:”همان گونه که کارتر در زمان شاه با اعمال فشار بر او مسیرانقلاب را هموار کرد؛ اکنون نیز نیازمند فشار امریکایی ها هستیم”.

اولین نکته قابل تامل اینکه پادشاهی عربستان در حالی سخن از دموکراسی و آزادی به میان می آورد که خود با این دو اصطلاح کاملا بیگانه است. همگان  کشتار فجیع سعودی ها در حریم امن الهی در سال ۱۹۸۷، اعدام “شیخ نمر”،  کشتار و سرکوب مردم مظلوم بحرین در سال ۲۰۱۱ و پس از آن، سرکوب مردم معترض به پادشاهی عربستان در “قطیف، “عوامیه” و “دمام”، حمله نظامی به یمن با هدف سرکوب دموکراسی در این کشور  و …. را به یاد دارند و این کارنامه سنگین نمی گذارد که عربستان مدافع حقوق بشر باشد.

شاهزادگان سعودی نیز یکی از مصادیق نقض حقوق بشر و دموکراسی در عربستان هستند که نمونه های بسیاری از کشتار آن ها در سرزمین “حجاز” دیده شده است.  شاهزاده های عربستان عادت دارند که پس از تجاوز به زنان آن ها را به قتل می رسانند و نمونه ای از آن در سال ۲۰۱۳ و در “جده”  اتفاق افتاد که جنجال زیادی در فضای مجازی به پا کرد.

در صفحات فیس بوک عربستانی‌ها در سال ۲۰۱۳ مطلبی توجه بسیاری را به خود جلب کرده است که پرده از رسوایی جدیدی از شاهزادگان خاندان سعودی برمی‌دارد. در این صفحات چنین نوشته شده بود: درب خودرو شاسی بلند «جی ام سی» باز می‌شود و از داخل آن جسد کاملا برهنه‌ای به کنار یکی از خیابان‌های منطقه “السامر” در استان “جده” در غرب عربستان سعودی انداخته می‌شود و پس از آن خودرو با سرعت بسیار محل را ترک می‌کند.

نقش گروهک منافقین در

سرعت خودرو و اقدام به انداختن این جسد آنقدر زیاد بود که افرادی که از آن منطقه عبور می‌کردند، تنها از مشاهده جسد فهمیدند چه اتفاقی افتاده است. اهالی به سرعت به اورژانس خبر می‌دهند، اما مشخص می‌شود که این زن مرده است. این درحالی است که روی نقاط مختلف بدن وی آثار شکنجه و خون مردگی و زخم مشاهده می‌شد . اهالی به سرعت با نیروهای امنیتی برای یافتن عامل این جنایت تماس می‌گیرند، اما موضوع عجیب این بود که حضور نیروهای امنیتی سعودی در محل ساعت‌ها به طول انجامید و پس از حضور در محل تنها به بررسی جسد پرداختند.

**”شاهزاده خالد” در “جده” چگونه جنایت کرد؟

یکی از کاربران صفحات اجتماعی اینترنتی که خود را “مبارزه با برهنگی خاموش” معرفی کرده است، اینگونه از اصل ماجرا پرده برمی‌دارد:  دختری که جسد وی برهنه در یکی از خیابان‌های جده رها شد، به دستور شاهزاده «خالد بن سعد بن عبد العزیز» از داخل یکی از مغازه‌های مجتمع تجاری «مول التحلیه» شهر جده توسط فردی به نام «طارق المغربی» ربوده شد که از دوستان نزدیک شاهزاده خالد می‌باشد که به تندخویی و تجاوز و تعدی مکرر به زنان در جده معروف است. این کاربر عربستانی می‌افزاید: طارق الغربی در میان خانواده‌های فقیر و مستمند و زنان بیوه و مطلقه شهر می‌گردد و با فریب مالی، آنها را نزد شاهزاده خالد می‌برد و در آنجا در حین تعرض از آنها فیلم گرفته می‌شود تا پس از آن سوء استفاده از آنها ادامه یابد و این زنان و دختران به عنوان پیشکش به دیگر اعضای خاندان سعودی تقدیم شوند و مورد سوء استفاده آنها نیز قرار گیرند.

وی به این نکته اشاره می‌کند که شاهزاده به طور معمول در طبقه سوم این مجتمع تجاری به گشت و گذار می‌پردازد که دارای رستوران و کافی‌نت و غیره است و خانواده‌ها بیشتر به آن روی می‌آورند و در آنجاست که این شاهزاده سعودی به شکار دختران و زنان عربستانی می‌پردازد که در یکی از این گشت و گذارها نگاهش به این دختر می‌افتد که جسدش برهنه در خیابان رها بود. شاهزاده تلاش می‌کند، شماره تماس خود را به وی می‌دهد و چون با مخالفت وی مواجه می‌شود، خشمگین شده و در مقابل دیدگان حاضر در مجتمع با هفت تیری که در اختیار داشت وی را تهدید به همراهی با وی می‌کند. این کاربر عربستانی می‌افزاید: در بیرون مجتمع طارق المغربی با خودرو شاسی بلند جی ام سی در انتظار شاهزاده سعودی بود و به این ترتیب دختر را با خود کشان کشان می‌برند، بدون اینکه نگهبانان مجتمع از ترس توان واکنش و اقدام داشته باشند، چراکه شاهزاده را به خوبی می‌شناختند.

پس از آن پلیس؛ طارق المغربی که مورد شناسایی قرار گرفته بود، را به مرکز پلیس جده فرا می‌خواند، اما پلیس جرات نمی‌کند که شاهزاده را احضار کند و تنها در تماسی تلفنی از وی خواسته می‌شود که برای پاسخ گفتن به برخی سوالات در مرکز پلیس حاضر شود که شاهزاده سعودی با این امر مخالفت می‌کند.

این درحالی است که در این مدت حدود ۲۵ نفر از اعضای خانواده و بستگان این دختر با تجمع مقابل مرکز پلیس خواستار مجازات عاملان این جنایت می‌شوند که خبر قتل وی و یافتن جسدش در خیابان منتشر می‌شود و بالبطع وظیفه نیروهای پلیس و نیروهای امنیتی سرپوش نهادن بر این قضیه بود.

حال، سردمداران پادشاهی عربستان که به تجاوز و کودک کشی در جهان معروفند از طریق رسانه های وابسته به خود از دموکراسی سخن می گویند که واقعا جای تامل جدی دارد.

**پلان اصلی دشمنی رژیم سعودی با ایران

“مریم رجوی” مدت هاست که توهم قدرت دارد و “به پیش و آتش گویان” در پی گرفتن چند میلیون  دلار بیشتر از آمریکا و پادشاهی عربستان و اسرائیل است. در حقیقت نشست  “پاریس” جز کمک های چند میلیون دلاری برای رجوی ها آورده ای ندارد.

نکته دیگری که قابل تامل است اینکه گروهک تروریستی منافقین در ترور هزاران نفر از شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی و پس از آن نقش داشته و برگزاری نشست “پاریس” برای حمایت از “مریم رجوی” نشان می دهد که ادعای غرب درباره مبارزه با تروریسم خلاف واقعیت است.

چه تفاوتی بین داعش و منافقین وجود دارد ؛ وقتی که هر دو از طریق مستقیم یا غیر مستقیم تسلیحات خود را از آمریکا تامین می کنند و در جنگ تحمیلی هم شاهد بودیم که امپریالیسم از منافقین حمایت تسلیحاتی می کرد.

عربستان هم با حمایت از تروریست های منافق  پلان  دیگری از دشمنی خود با جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشت که البته در گذشته هم  پشتیبانی از منافقین انجام می شد اما اینقدر محسوس نبود ، در صورتی که در نشست آتی شاهد کمک های گسترده عربستان به گروهک تروریستی منافقین خواهیم بود.

البته گروهک تروریستی منافقین در سوریه هم برای خوش خدمتی به رژیم سعودی با تروریست های ارتش آزاد، جبهه النصره و سایر گروه های تکفیری  همکاری اطلاعاتی داشت.

نقش گروهک منافقین در

نقش گروهک منافقین در

سرلشکر “مثقال نعیمی” –افسر و مشاور ارتش آزاد سوریه” اخیرا در گفت و گو با رسانه سعودی العربیه با اشاره به همکاری اطلاعاتی ارتش آزاد و گروهک منافقین مدعی شد: “این همکاری با هدف کسب اطلاعات دقیق صورت گرفت. برادران ما در شورای ملی مقاومت درباره حضور ارتش ایران در منطقه “سفیره” حلب اطلاعاتی را به ما دادند. پس از بررسی و تطبیق اطلاعات مشخص شد که این خبر درست است.”  گروهک منافقین با برپایی چنین کمپین هایی نمی تواند در  قدرت منطقه ای و جهانی جمهوری اسلامی ایران خللی ایجاد کند و نهایتا آن ها با کمی پول رهسپار کمپ هایشان در آلبانی  و عراق خواهند شد.

گزارش از محمد زرچینی

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=148008

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x