تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

انتشار ویدئوی جنایات گروهک تروریستی جیش العدل علیه سربازان ایرانی+فیلم

  • کد خبر : 147998
  • 22 تیر 1395 - 18:07
انتشار ویدئوی جنایات گروهک تروریستی جیش العدل علیه سربازان ایرانی+فیلم

گروهک جیش العدل ویدئویی از جنایات تروریستی خود علیه سربازان ایرانی را منتشر کرد.

به گزارش «کمال مهر»؛؛  به نقل از عربی ۲۱، گروهک تروریستی جیش العدل ویدئویی را منتشر کرد که جنایات این گروه را علیه سربازان ایرانی در سال گذشته به نمایش می گذارد.
در این ویدئو که از سوی این گروهک تروریستی منتشر شده، لحظه انفجار یک خودروی نظامی نیروهای ایرانی در شهرستان سرباز در استان سیستان و بلوچستان نشان داده می شود.
عناصر گروهک جیش العدل همچنین در این عملیات تروریستی نظامیان ایرانی را که در حال دور شدن از محل انفجار هستند، با سلاح تک تیراندازها هدف قرار می دهند.
همچنین در بخش دیگری از این ویدئو، گروهک جیش العدل  انفجار خودرویی دیگر را در منطقه جکیگور در شهرستان سرباز در استان سیستان و بلوچستان به نمایش می گذارد که طبق اعلام این گروه تروریستی، تمام افراد داخل خودرو جان خود را از دست می دهند.
گروهک جیش العدل روز عید فطر نیز اعلام کرد ۴  نظامی از درجه داران سپاه پاسداران را به شهادت رسانده و سلاح های آنها را به غنیمت گرفته است.
گروهک تروریستی جیش العدل که پیشتر با نام “جند الله” فعالیت می کرد، از سال ۲۰۰۳ در جنوب شرق ایران با ادعای دروغین دفاع از حقوق اهل تسنن دست به جنایات تروریستی می زند. این گروه پس از اعدام سرکرده خود “عبدالمالک ریگی” به دست مقامات کشورمان، نام خود را تغییر داد.
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=147998

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x