تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

دین محمدی:آقایان هفته ها در تمرین نبودند حالا از ما ایراد می گیرند؟/من که نباید جواب آنالیزور تیم را بدهم!

  • کد خبر : 147934
  • 22 تیر 1395 - 1:35
دین محمدی:آقایان هفته ها در تمرین نبودند حالا از ما ایراد می گیرند؟/من که نباید جواب آنالیزور تیم را بدهم!

مربی فصل گذشته استقلال گفت:آقایانی که از کادر فنی فصل گذشته ما ایراد گرفتند و ما را ضعیف خواندند مگر در تمرینات حضور داشتند.

 

 

 «کمال مهر»؛  سیروس دین محمدی در خصوص اینکه فرزاد مجیدی مدعی شده مربیان استقلال به جز صالح و قربانعلی پور ضعیف بودند گفت:اولا که مردم خودشان بهتر می دانند که ما چقدر برای استقلال زحمت کشیدیم. به شخصه از افشارزاده و مظلومی تشکر می کنم چون آنها دیدند که من بعد از ۱۳ سال موفق شدم تیم امید استقلال را به رده سوم جدول برسانم و به همین خاطر هم بود که از من دعوت کردند روی نیمکت استقلال بنشینم.

وی افزود: من نمی خواهم زیاد در مورد آقایان حرف بزنم ولی من جایگاهم در استقلال به عنوان مربی بوده و دوستان جایگاهشان به عنوان آنالیزور. من که نباید در این جایگاه جواب دوستان را بدهم.کسی که خودش هفته ها در تمرینات غایب بود چگونه می تواند نظر بدهد که مربیان خوب بودند یا بد؟

دین محمدی تاکید کرد:مردم بهتر می توانند نظر بدهند که وقتی شخصی خودش به وظیفه اش عمل نمی کند چطور می تواند از دیگران ایراد بگیرد؟آقایان فقط فکرشان در تیم این بود که دیگران چه کار می کنند و اصلا به وظایف خودشان فکر نمی کردند.

مربی فصل گذشته استقلال در پایان گفت و گو با فارس گفت: من سرمربی امید استقلال بودم و در گروه آنالیز این باشگاه در زمان قلعه نویی حضور داشتم. چند سال هم در آلمان بازی کردم پس بهتر است شخصی در مورد من حرف بزند که کارنامه من را داشته باشد نه کسی که مظلومی هر روز سراغش را در تمرینات از ما می گرفت و می گفت چرا به تمرینات نمی آید.

انتهای پیام/ا

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=147934

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x