تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

جزئیات جدید از فعالیت یک مولتی میلیاردر نزدیک به دولت/ نقش داماد “موسوی” در تشکیلات رسانه ای حسین فریدون + تصاویر

  • کد خبر : 147881
  • 22 تیر 1395 - 1:11
جزئیات جدید از فعالیت یک مولتی میلیاردر نزدیک به دولت/ نقش داماد “موسوی” در تشکیلات رسانه ای حسین فریدون + تصاویر

احمد موسوی که با تغییر دولت با ۱۸۰ درجه تغییر تبدیل به یکی از نزدیکترین افراد به رئیس جمهور دولت یازدهم شده، دامادی به نام علی قربانی دارد که این چهره نیز اصلی ترین مهره رسانه ای حسین فریدون است. قربانی نیز که از چهره های فعال در ستاد انتخاباتی حسن روحانی به شمار می رفت، از ۲ چهره نزدیک به خود به نام های امیر حسین متقی و محمد مبین در فضای رسانه ای بهره می برد.

 

به گزارش«کمال مهر»؛ اخیرا در خبرها، از فردی سخن به میان آمد که در تعریف و توصیف وی اینگونه آمده :”دولت تغییر می‌کند اما عده‌ای نه، فقط با تغییر دولت‌ها از شکلی به شکل دیگر درمی‌آیند. یکی از این افراد، مولتی میلیاردری است که در دولت احمدی‌نژاد در حلقه انحرافی‌ها وصل به دولت بود و در دولت روحانی، در حلقه اعتدالی‌هاست.”

 

فردی که علیرضا زاکانی نیز در اظهارات اخیر خود نیز از وی نام برد و گفت: «آقای موسوی نامی در دولت قبل با هسته مرکزی آن مراوده داشت و الآن مولتی میلیاردر است اما در این دولت نیز روزی که آقای روحانی به حرم امام (ره) رفت و داخل ضریح امام (ره) شد دیدیم که آقای موسوی نیز با ایشان به داخل ضریح رفته است، این افراد چه کار می کنند؟ فرقی برای ما ندارد چه دولتی باشد ما مخالف فسادیم و همه باید با فساد و رانت خواری برخورد کنند. باید با ثروت های نجومی و رانت‌هایی که قبل از انتخابات به کار یک عده می آید برخورد شود.»

 

 

نقش داماد موسوی در رسانه های دولتی

 

احمد موسوی که با تغییر دولت  با ۱۸۰ درجه تغییر تبدیل به یکی از نزدیکترین افراد به رئیس جمهور دولت یازدهم شده، دامادی به نام علی قربانی دارد که این چهره نیز اصلی ترین مهره رسانه ای حسین فریدون است. قربانی نیز که از چهره های فعال در ستاد انتخاباتی حسن روحانی به شمار می رفت، از ۲ چهره نزدیک به خود به نام های امیر حسین متقی و محمد مبین در فضای رسانه ای بهره می برد.

علی قربانی که خود داماد موسوی است، در حال حاضر مشاور میرزاده رئیس دانشگاه آزاد نیز به شمار می رود و نقش اصلی وی به عنوان نزدیک ترین چهره رسانه ای فریدون، چینش نفرات در رسانه های دولتی است.
از جمله شاهکارهای قربانی نیز می توان به معرفی امیر حسین متقی به صالحی امیری و گنجاندن وی به عنوان سردبیر ایسکانیوز بود. این در شرایطی بود که در یک آبروریزی آشکار، امیر حسین متقی در ایام نوروز ۹۴ که همگان چشم انتظار اخبار  هسته‌ای بودند در حالی که از واژه‌ی روزنامه‌نگار برای رسیدن به مقصودشان بهره برده بودند، کام بسیاری را تلخ کرده و بیش از همه سبب آزار اهالی متعهد رسانه‌های کشور شد. امیرحسین متقی که  پسوند سردبیر خبرگزاری ایسکانیوز را داشت در شرایطی همراه با تیم مذاکره کننده به لوزان سفر کرده بود که به یکباره ترک وطن کرد.
از دیگر شاهکارهای قربانی نیز معرفی محمد مبین به فریدون بود که با فشارهای صورت گرفته، این چهره برای مدیرعاملی خبرگزاری برنا به محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان تحمیل شد و حالا برای خوش خدمتی به علی قربانی هم که شده، به عنوان اولین و تنها رسانه، جوابیه احمد موسوی به اظهارات زاکانی را منتشر کرده است.
در این باره همچنین شنیده می شود که مسئولان وزارت ورزش و جوانان نیز چندان راضی به ادامه همکاری با محمد مبین نیستند و تنها عاملی که موجب شده وی همچنان در جایگاه مدیر عاملی برنا باقی بماند، فشار و دستور از مقامات بالاتر است.
انتهای پیام/
  • fzd
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=147881

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x