تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

دختر دانشجو به هم خوابگاهی‌اش رحم نکرد

  • کد خبر : 147858
  • 22 تیر 1395 - 0:47
دختر دانشجو به هم خوابگاهی‌اش رحم نکرد

فرمانده انتظامی بم از دستگیری یک دختر دانشجو که از کارت بانکی هم خوابگاهیش برداشت غیرمجاز انجام داده بود، خبر داد و گفت: به هیچ عنوان رمزهای کارت خود را در اختیار دیگران قرار ندهید.

به گزارش  گروه اجتماعی«کمال مهر»؛سرهنگ “محمد رضا فداء” گفت: در پی مراجعه خانمی دانشجو به پلیس فتا فرماندهی انتظامی بم و طرح شکایتی در خصوص برداشت مبالغی از چند حساب بانکی وی بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: در این راستا کارشناسان پلیس مبارزه با جرایم سایبری بر اساس اقدامات فنی، اطلاعات شاکی و مدارک موجود به یکی از هم اتاقی های این دانشجو مشکوک شدند و طی انجام مراحل فنی این پرونده تحقیقاتی از وی به عمل آوردند.
فرمانده انتظامی بم بیان داشت: پس از انجام تحقیقات و اقدامات سایبری مشخص شد که این برداشت ها توسط هم خوابگاهی وی صورت گرفته است که این فرد ضمن هماهنگی قضایی دستگیر و پس از مواجهه با مدارک مستدل پلیس به بزه انتسابی اقرار کرد.
سرهنگ فداء خاطر نشان کرد: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد این فرد به رمز دوم یکی از کارت های بانکی هم خوابگاهی خود هنگام شارژ ژتون غذا دست یافته و در فرصت های مناسب با دست یابی و بررسی سایر کارت های بانکی وی متوجه رمز دوم مشترک آن ها شده و از این طریق اقدام به خرید اینترنتی و شارژ تلفن همراه کرده است.
فرمانده انتظامی بم در پایان از شهروندان خواست از انتخاب رمز اول و دوم مشترک برای چند کارت بانکی مختلف و همچنین سپردن اطلاعات آن ها به دیگران و حتی نزدیکان خودداری و سیستم پیامک حساب های خود را جهت اطلاع از تراکنش های لحظه ای فعال کنند.
انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=147858

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x