تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
0

واکنش خلعتبری درباره عدم حضورش در استقلال

  • کد خبر : 147822
  • 21 تیر 1395 - 18:03
واکنش خلعتبری درباره عدم حضورش در استقلال

مهاجم تیم گسترش فولاد ابراز امیدواری کرد تیمش در لیگ شانزدهم سهمیه آسیایی بگیرد.

  محمدرضا خلعتبری  درباره اردوی تیمش در ترکیه، دیدار با فنرباغچه، منتفی شدن حضورش در استقلال در سال های گذشته و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

شرایط اردو عالی بود
اردوی خیلی خوبی در ترکیه برگزار کردیم. حدود ۱۲ روز در این کشور بودیم و تمرینات فشرده ای را پشت سر گذاشتیم. کار بدنی را سخت دنبال کردیم. در مجموع شرایط عالی بود، کم کم آماده می شویم تا بتوانیم مسابقات لیگ برتر را با قدرت ادامه دهیم.

فنرباغچه فکر نمی کرد به ما ببازد
در بازی با فنرباغچه چند بازیکن اصلی این تیم حضور نداشتند اما در کل تیمی خوب و گردن کلفت رودرروی ما قرار گرفت. آنها خودشان هم انتظار نمایش خوب تیم ما را نداشتند و تصور نمی کردند به گسترش فولاد ببازند. ما هم به شرایط آرمانی نرسیده ایم. از مسئولان باشگاه تشکر می کنم که مقدماتی برگزاری یک اردوی خوب را فراهم کردند.

سرمان را برای کمالوند می دهیم
من امسال گسترش فولاد را انتخاب کردم؛ به این دلیل که یک باشگاه خصوصی و حرفه ای است. قطعا امسال برای من سال متفاوتی خواهد بود. نهایت تلاشم را می کنم تا برای تیمم مفید باشم. فراز کمالوند مربی است که همیشه از بازیکنانش حمایت می کند و ما نیز سرمان را برای او می دهیم. امیدوارم بتوانیم جواب اعتماد کمالوند را بدهیم و موفق باشیم.

هر تیمی آرزوی خسوس را دارد
ما بازیکنان خیلی خوبی داریم. از خط دفاع تا حمله همگی نفرات فوق العاده ای هستند. از سوی دیگر ما دروازه بانی داریم که هر تیمی آرزویش را دارد. می گویند گلر خوب برای هر تیم نعمت است و ما از این نعمت برخورداریم. امیدوارم بتوانیم چیزهایی که مد نظر  کادرفنی است را به دست آوریم.

می توانیم سهمیه آسیایی بگیریم
ما برای کسب سهمیه آسیایی شانس داریم. سال گذشته دیدید که استقلال خوزستان قهرمان لیگ برتر شد؛ پس ما هم می توانیم سهمیه آسیایی بگیریم. البته باید کمی هم خوش شانس باشیم تا بتوانیم نتایج قابل قبولی بگیریم.

قسمت نیست به استقلال بروم
در سال های گذشته همواره بحث حضورم در استقلال مطرح شده اما انگار قسمت نیست به استقلال بروم. بازیکنان خوبی در استقلال حضور دارند. من چند دوست هم مثل مهدی رحمتی در استقلال دارم. امیدوارم فصل خوبی را سپری کنند.

مرجع : ورزش سه
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=147822

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x