تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

عملیات غافلگیرانه ارتش سوریه در محور کاستلو

  • کد خبر : 147678
  • 21 تیر 1395 - 1:23
عملیات غافلگیرانه ارتش سوریه در محور کاستلو

“ربیع کله وندی” روز یکشنبه از حومه حلب گزارش داد، نیروهای ارتش سوریه پس از درگیری های شدیدی با گروه های تروریستی، تعدادی از آنها را به هلاکت رساندند؛ همزمان یگان های دیگری از ارتش، با پیشروی در محور “کاستلو” به ارتفاعات استراتژیک “الجرف الصخری” در ۴۰۰ کیلومتری جاده کاستلو دست یافتند.

 

ارتش سوریه همچنان سرگرم عملیات در چند محور در شمال حلب است.
یک منبع نظامی گفت: نیروهای نظامی مستقر در شهر حلب صبح امروز رأس ساعت هشت، حمله به مجتمع کارگاهی “لیرمون”، “محالج الثوره” و “الرصافه” و “مجتمع الکولونیز” و کارگاه “الاصفر” را آغاز کرده و همه آنها را به طور کامل آزاد کردند.
در حمله غافلگیرانه ارتش سوریه به گروه های تروریستی، تعدادی از خودروها و ادوات آنها منهدم شده و تروریست ها نیز با بر جای گذاشتن تعداد زیادی تلفات و چند قبضه خمپاره “جهنم” و سکوی پرتاب خمپاره که با استفاده از آنها مرم بی دفاع اطراف “لیرمون” را هدف قرار می دادند، فرار کردند.
منبع نظامی دیگری گفت: ارتش در حال حاضر آخرین بخش از مجتمع “لیرمون” را تصرف کرده و در حال پیشروی به سمت مجتمع “بنی زید” است. “بنی زید”، اخرین مجمتعی است که در اشغال تروریست هاست. که از آنجا به عنوان پایگاه شلیک خمپاره و حمله به “الخالدیه” و خیابان “النیل” استفاده می کردند.
در محور کاستلو نیز ارتش پس از تصرف ارتفاعات “الجرف الصخری”، خطوط امدادرسانی گروه های تروریستی در این منطقه را زیر آتش گرفت.
ارتش سوریه همزمان در چند محور در شمال حلب و لیرمون و الملاح در حال پیشروی است تا با حمله بی امان به تروریست ها، شمال حلب را به طور کامل آزاد کند.

منبع: العالم

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=147678

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x