تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

بهای نفت افزایش یافت /طلا ارزانتر شد

  • کد خبر : 147323
  • 19 تیر 1395 - 15:03
بهای نفت افزایش یافت /طلا ارزانتر شد

روز جمعه بهای نفت اندکی افزایش یافت و طلا ارزانتر معامله شد.

به گزارش گروه بین‌الملل«کمال مهر»؛، به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، روز جمعه بهای نفت خام اندکی افزایش یافت. این در حالی است که نفت برنت در حال رسیدن به پایین‌ترین سطح خود در شش ماه گذشته بود. اما نفت برنت در انتهای ساعت کاری با بهای بالاتری بسته شد. دلیل افزایش بهای طلای سیاه، اعلام گزارش‌ها درباره وضع اشتغال در آمریکا و نیز رفتار سرمایه‌گذاران برای رسیدن به سود بیشتر بوده است که کاهش بهای طلای سیاه را به دلیل مصرف پایین فصلی نفت، جبران کرد.

در ماه ژوئن، پس از اعلام گزارشی مبنی بر اشتغال‌زایی گسترده در آمریکا و نگرانی‌ها از انجام حملات شبه نظامیان به زیرساخت‌های نفتی نیجریه، بهای نفت در ابتدا نزدیک به ۱ درصد افزایش یافت. اما پس از مدتی بهای نفت به حالت اولیه بازگشت.

هر بشکه نفت برنت با ۲۹ سنت افزایش معادل ۰٫۶ درصد با ۴۶٫۶۹ دلار به فروش رسید. نفت وست تگزاس اینترمیدیت نیز با ۲۷ سنت افزایش، ۴۵٫۴۱ دلار به ازای هر بشکه معامله شد.

این در حالی است که روز جمعه بهای طلا با کاهش مواجه شد. بهای فلز زرد با ۳٫۷۰ دلار معادل ۰٫۳ درصد کاهش روبرو شد و به ۱۳۵۸٫۴۰دلار در هر اونس رسید. برخی از تحلیلگران این کاهش بها را نشانه‌ای از انباشته شدن سرمایه‌ها برای سرازیر شدن به بازار طلا می‌دانند.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=147323

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x