تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

کُری تند و تیز رضائیان برای هواداران استقلال

  • کد خبر : 147274
  • 19 تیر 1395 - 2:12
کُری تند و تیز رضائیان برای هواداران استقلال

مدافع ملی پوش فصل گذشته پرسپولیس و فعلی ریزه اسپور ترکیه به انتقادات پر شمار هواداران پرسپولیس واکنش نشان داد و سر تعظیم مقابل آنها پایین آورد.

به گزارش «کمال مهر»؛، رامین رضائیان همانند مهدی طارمی در پیامی از هواداران پرسپولیس که از نحوه جدایی او ناراحت شدند معذرت‌خواهی کرد و به آنها گفت در هر تیمی باشد به یادشان است چراکه با حمایت تماشاگران به ریزه اسپور رسیده است.

او حرف‌های خود را اینگونه آغاز کرد: هواداران عزیزپرسپولیس! اول از همه ابراز دلتنگی و بعد آرزوی بخشش از طرف شما. شمایی که تک تک کامنت‌ها و نظراتتان از سر لطف و دلسوزی است، این روزها را به عشق دیدار مجدد شما می‌گذرانیم و امیدوارم ما را بخشیده باشید. علی دایی، علی کریمی، کریم باقری و مهدی مهدوی‌کیا و خیلی بزرگان دیگر  از پرسپولیس رفتند ولی اشتباه من این بود که مثل آنها از پرسپولیس نرفتم.

رضائیان ادامه می‌دهد: من را شما هوادارانی که شب قبل دربی بیرون ورزشگاه ساعت‌ها انتظار آغاز بازی را می‌کشیدید رامین رضاییان کردید، من را شما هوادارانی که در ورزشگاه‌ها با صدای تشویق‌تان حمایتم می‌کردید رامین رضاییان کردید، مگر می‌شود من شما هوادارانی که من را به این جایگاه رساندید ناراحت ببینم و شب بتوانم راحت و آسوده بخوابم؟

مدافع فصل گذشته پرسپولیس خود را مدیون تیم سابقش می‌داند و می‌گوید: ما از یک خانواده هستیم و در هر خانواده امکان اشتباه فرزند وجود دارد، مثل یک مرد دست تک تک همه شما هواداران پرسپولیس را می‌بوسم و از همه شما هواداران به خاطر اشتباه بزرگم معذرت خواهی می‌کنم و می‌گویم اگر لباس بایرن مونیخ تنم باشد اما شما هواداران پرسپولیس از من ناراحت باشید آن لباس برایم ارزشی ندارد.

رضائیان خطاب به هواداران پرسپولیس عنوان می‌کند: از اینجا و از ترکیه فریاد می‌زنم عاشقتان هستم و تکرار می‌کنم اسم پرسپولیس در قلبم خواهد بود تا اگر موفق به گلزنی بشوم به عشق شمایی باشد که ما را در پیراهن تیم تازه هم دوست خواهید داشت؛ پیراهنی که آبی است تا برای من و شما خاطره دربی آخر و آن برد بزرگ را زنده کند، از شما می‌خواهم درگیر ذوق‌زدگی هواداران آن تیم نباشید، من تا ابد قرمز خواهم بود، خاک پای همه شماها هستم؛ رامین رضاییان، فرزند کوچک خانواده پرسپولیس.

منبع: ورزش سه
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=147274

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x