تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
0

داعش فراری های خود را وحشیانه اعدام کرد+تصاویر

  • کد خبر : 146986
  • 17 تیر 1395 - 17:39
داعش فراری های خود را وحشیانه اعدام کرد+تصاویر

گروه تروریستی داعش هفت نفر از اعضای خود را به جرم فرار از میدان جنگ در عراق به صورت زنده در دیگ آب جوشاند.

به گزارش «کمال مهر»؛ گروه تروریستی داعش هفت نفر از اعضای خود را به جرم فرار از میدان جنگ در عراق به صورت زنده در دیگ آب جوشاند.

 

بر این اساس، این هفت داعشی به دلیل فرار از درگیری‌ها در منطقه صلاح الدین روز دوشنبه به وسیله جوشانده شدن در آب جوش اعدام شدند. براساس اعلام منابع محلی، داعشی‌ها به منظور اطمینان از بی حرکت ماندن این ۷ تروریست نگون بخت پیش از آنکه آنها را در دیگ‌های غول پیکر آب جوش قرار دهند، دست و پاهای آنان را محکم بستند.

 

اعدام فجیع 7 داعشی فراری در دیگ آب‌جوش/ حقایق هولناک برده‌جنسی داعش از تجاوز تروریست‌ها+تصاویر

 

این نخستین باری نیست که داعش اقدام به اعدام عناصر فراری خود از میدان نبرد می‌کند. ماه گذشته، داعش ۱۹ نفر از عناصر خود را به جرم فرار از میدان نبرد در فلوجه اعدام کرد. این اعدام‌ها به دستور دادگاه شرعی داعش علیه فراریان اعمال می‌شود. پیشتر این دادگاه به جای حکم به جوشانده شدن در آب، برای فراریان اعدام به وسیله جوخه آتش و شلیک به سر را صادر می‌کرد.

 

اعدام فجیع 7 داعشی فراری در دیگ آب‌جوش/ حقایق هولناک برده‌جنسی داعش از تجاوز تروریست‌ها+تصاویر

 

با این وجود، این نخستین باری نیست که داعش از حکم جوشانده شدن در آب برای اعدام و شکنجه قربانیان خود استفاده می‌کند. یک دختر نوجوان ایزدی که پس از نه ماه از دست تروریست‌های داعشی نجات یافته بود، از واقعیات هولناکی درباره این گروه تروریستی پرده برداشت. این دختر نوجوان که به صورت مکرر مورد تجاوز جنسی تروریست‌ها قرار گرفته بود، اعلام کرد به صورت گروهی مورد تجاوز قرار گرفته و شلاق خورده است. وی افزود در صورتی که درخواست‌های جنسی متجاوزان داعشی را اجابت نمی‌کرد، اندام‌اش با آب جوش سوزانده می‌شد.

 

اعدام فجیع 7 داعشی فراری در دیگ آب‌جوش/ حقایق هولناک برده‌جنسی داعش از تجاوز تروریست‌ها+تصاویر

 

این دختر ایزدی آگوست گذشته (مردادماه) و پس از تصرف شهر سنجار به دست داعش، به وسیله تروریست‌ها ربوده شد. در یورش تروریست‌ها، هزاران زن و دختر ایزدی که در دشت‌های نینوا زندگی می‌کردند برای آنکه به دست داعشی‌ها نیوفتند، به کوه‌ها فرار کردند. تروریست‌ها این نوجوان و زنان جوان دیگری که نیمه عریان بودند را به عنوان برده جنسی با دستبند در هتلی در موصل حبس کردند. این دختر ایزدی سپس به رقه – پایتخت خودخوانده داعش – منتقل شد و در آنجا به مردی که “الراسیاه” نام داشت فروخته شد. این مرد در زمان کوتاهی خواهر ۱۰ ساله این دختر ایزدی و دختر بچه‌ دیگری را خریداری کرد.

 

این دختر ایزدی می‌افزاید: الراسیاه هر صبح ما را عریان می‌کرد و پس از بوییدن ما تصمیم می‌گرفت که به کدام یک از ما تجاوز کند. وی پس از آنکه به اهداف شوم خود می‌رسید، محافظانش یکی دیگر از دختران را برای ارضای تمایلات نفسانی خود انتخاب می‌کردند. این دختر ایزدی رفتار محافظان را بسیار خشن توصیف کرد و اعلام کرد بارها از آنها کتک خورده و ترجیح می‌داده الراسیاه وی را انتخاب کند. این دختر نوجوان از مقاومت در برابر متجاوزان ناامید شده بود. با این وجود، پس از یک بار مقاومت الراسیاه پای او را با آب جوش سوزاند.
منبع: باشگاه خبرنگاران
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=146986

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x