تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

همه واقعیت‌ها در مورد ناآرامی‌ها و درگیری‌ها در در نخل تقی

  • کد خبر : 146979
  • 17 تیر 1395 - 17:33
همه واقعیت‌ها در مورد ناآرامی‌ها و درگیری‌ها در در نخل تقی

فرمانده انتظامی استان بوشهر با تشریح جزییات حادثه نخل تقی از رسانه‌ها خواست در انتشار اخبار دقت لازم را داشته باشند و به شایعات و اخبار غیر موثق دامن نزنند.

به گزارش «کمال مهر»؛ سردار حیدر عباس‌زاده امروز با اشاره به مقابله پلیس با قاچاقچیان در بندر نخل تقی در شهرستان عسلویه اظهار داشت: این درگیری عصر روز چهارشنبه رخ داد و به دلیل عدم توجه قاچاقچیان به دستور پلیس و درگیری قاچاقچیان با پلیس، یکی از قاچاقچیان کشته شد.

وی افزود: بلافاصله پس از اطلاع از وقوع این درگیری به محل اعزام شدم و شخصا در محل حادثه حضور پیدا کردم که با همراهی و همکاری مردم و مسؤولان شهرستان عسلویه و نخل تقی و با تلاش پلیس و نیروهای انتظامی و همکاری سایر دستگاه‌ها، امنیت کامل برقرار شده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر خاطر نشان کرد: در درگیری پلیس با قاچاقچیان، یک نفر کشته و ۲ نفر نیز زخمی شده‌اند که بلافاصله به مراکز درمانی منتقل شدند.

عباس‌زاده تصریح کرد: از تمام رسانه‌ها و همچنین فعالان فضای مجازی انتظار داریم از انتشار هرگونه اخبار غیر واقع و بدون منبع موثق جدا خودداری کنند و با افرادی که شایعه‌سازی کرده و یا اخبار کذب منتشر کنند برخورد قاطع می‌شود.

وی ابراز داشت: برای تامین امنیت مردم در تمام نقاط استان، شبانه‌روز فعالیت می‌کنیم و اجازه نخواهیم داد که قاچاقچیان و ناامن‌کنندگان در هیچ نقطه‌ای امنیت داشته باشند.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=146979

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x