تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
0

هیلاری کلینتون در مراسم ازدواج ترامپ! + عکس

  • کد خبر : 146765
  • 15 تیر 1395 - 17:43
هیلاری کلینتون در مراسم ازدواج ترامپ! + عکس

یک ماهنامه آمریکایی با انتشار تصویری مربوط به جشن ازدواج نامزد جمهوری خواه در سال ۲۰۱۵ و عکس یادگاری وی با رقیب امروزی اش در انتخابات ریاست جمهوری، از آنها به عنوان «دوستان دیروز، دشمنان امروز» یاد کرد.

   گروه سیاسی «کمال مهر»؛ ماهنامه «کانزروتیو امریکا» نوشت: در سال ۲۰۰۵ بیش از ۴۵۰ نفر در جشن ازدواج «دونالد ترامپ» نامزد جمهوری خواه انتخابات آمریکا و همسر اسلوونیایی وی «ملانیا» شرکت کردند. افراد مشهوری در این جشن حضور داشتند اما یکی از مهمانان فردی بود که اکنون در تعیین سرنوشت و آینده ترامپ نقش اساسی ایفا می کند: «هیلاری کلینتون» که در آن زمان یک سناتور آمریکایی بود.

با توجه به گزارش های خبری آن زمان، کلینتون حتی در زمان برگزاری مراسم ازدواج در کلیسایی در منطقه «پالم پیچ» در ایالت «فلوریدا» نیز حضور داشت. اما «بیل کلینتون» رئیس جمهور سابق نتوانست در مراسم کلیسا شرکت کند ولی بعدا به همسرش در جشن پیوست.

چرا هیلاری کلینتون در سال ۲۰۰۵ در جشن ازدواج ترامپ شرکت کرد؟ او گفت: «برایم جالب بود.»

کلینتون پس از این مراسم با خبرنگاران صحبت کرد و توضیح داد که چرا او در جشن این نامزد کنونی حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری در فلوریدا شرکت کرده بود.

کلینتون گفت: «من به طور اتفاقی برای بودن در فلوریدا برنامه ریزی کردم و فکر کردم شرکت در این جشن می تواند سرگرم کننده باشد زیرا مراسم ازدواج همیشه جالب است.» اما اکنون که او نامزد ریاست جمهوری شده، برای کلینتون دردسر ساز شده است.

کلینتون تلاش کرد تا خودش را از ترامپ به دور بگیرد و بگوید من او را نمی شناسم اما این یک دروغ بود.

اما ترامپ در مناظره جمهوری خواهان به این موضوع اشاره کرد. ترامپ گفت: «کلینتون در جشن ازدواج من شرکت کرد زیرا چاره ای نداشت. من به بنیاد کلینتون ها کمک مالی می کردم.»

مدت کوتاهی پس از این اظهار نظر دونالد ترامپ، «جن پالمیری» مدیر ارتباطات مبارزات انتخاباتی کلینتون به خبرنگاران گفت که این اظهارات هیلاری کلینتون را آزرده خاطر کرده است.

جن پالمیری گفت: «من مطمئن هستم این اظهارات به احساسات او آسیب وارد کرده است.»

در تازه ترین حمله ترامپ به کلینتون در جریان رقابت های انتخاباتی، چند روز گذشته نامزد جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری با انتشار پوستری از هیلاری کلینتون، وی را در میان حجم زیادی دلار نشان داده و در تصویر ستاره کنار وی، عبارت «فاسدترین نامزد تاریخ» را درج کرده است.

,هیلاری کلینتون مراسم عروسی عکس دونالد ترامپ دوستی دوستان دیروز دشمنان امروز دشمنی خبر

این در حالی است که این کار برای وی گران تمام شد و به جای هدف ترامپ که تبلیغ سوء علیه کلینتون بود، ستاره داود کنار تصویر این نامزد انتخاباتی دردسر ساز شد و منتقدان ترامپ از وی به خاطر رفتار نژادپرستانه وی که به گفته آنها ریشه در جنگ جهانی دوم دارد، به شدت انتقاد کردند.

دونالد ترامپ وابستگی زیادی به تجمع های تبلیغاتی، توییتر و رسانه‌ های آزاد دارد.

درحالی‌ که که کلینتون در برخی نظرسنجی های ملی از برتری دو رقمی نسبت به ترامپ برخوردار است، در دیگر نظرسنجی ‌ها از وی عقب مانده است. مشکل اینجاست که گرچه آمار ترامپ کاهش ‌یافته، اما رأی کلینتون به همان میزان افزایش نیافته است. به نظر می ‌رسد برخی رأی‌ دهندگان به «گری جانسون» نامزد مستقل می نگرند.

با وجود اینکه ترامپ چندین ماه است عملکرد خوبی نداشته، اما باز هم کلینتون تنها دو امتیاز از او جلو است. ادامه محبوبیت ترامپ با وجود عملکرد تهاجمی ‌اش نشانه‌ مهمی است که کلینتون باید برای پیروزی هر چه سریع ‌تر بهتر بازی کند. صحبت‌ های تند ترامپ درباره توافقات تجارت خارجی و نظرات او برای ممنوعیت ورود مسلمانان و مهاجران مکزیکی سبب نارضایتی قشر کارگر و روستائیان شده است.

 برخی حامیان ترامپ می‌ گویند گرچه اظهارات عجیب وی آنها را نگران می ‌کند، اما مبارزات بی ‌پروای او به خشم آنها از دولت پاسخ می‌ دهد. در برابر این احساسات، ستاد کلینتون تلاش کرده پرشورتر وارد عمل شود.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در تاریخ هشتم نوامبر ۲۰۱۶ (۱۸ آبان ۱۳۹۵) برگزار می ‌شود و احتمالا ترامپ با کلینتون رقابت خواهد کرد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=146765

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x