تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

شهردار تبریز فیش حقوقی خود را منتشر کرد+تصاویر

  • کد خبر : 146679
  • 15 تیر 1395 - 10:32
شهردار تبریز فیش حقوقی خود را منتشر کرد+تصاویر

شهردار تبریز، فیش حقوقی سه ماه اخیر خود را در سال ۹۵ منتشر کرد.

به گزارش «کمال مهر»؛، در پی انتشار فیش‌های حقوقی تنی چند از شهرداران و مسئولان کشور، صادق نجفی شهردار تبریز، فیش‌های حقوقی سه ماه اخیر خود را منتشر کرد.

میانگین دریافتی شهردار تبریز، حدود ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است ولی در فیش حقوقی شهردار تبریز در خرداد ماه، مبلغ دریافتی در پایان ماه، ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان درج شده که طبق موارد مندرج در کسورات، ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قبل از سررسید پرداخت حقوق دریافت کرده که در مجموع، حقوق خرداد ماه، ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است که شاید برخی را به اشتباه بیاندازد.

به گزارش تسنیم، حقوق شهردار تبریز، باید هر سال در لایحه بودجه شهرداری که به شورا پیشنهاد می‌شود در دو ردیف حقوق و مزایا آورده می‌شود تا به تصویب شورا برسد.

این رقم، تنها، بخشی از دریافتی صادق نجفی از شهرداری تبریز است که در فیش حقوق قابل درج است ولی طبق قانون، شهرداران کشور یک حق عمرانی هم دریافت می‌کنند که در واقع ترکیبی از آیتم‌های متعدد حقوقی است که شامل حقوق مبنا، حق سنوات، فوق العاده شغل و مواردی دیگر می‌شود که در این فیش حقوقی، این رقم گنجانده نشده است، ضمن اینکه حق ماموریت سفرهای خارجی و داخلی و… نیز در این فیش حقوقی دیده نمی شود.

برای دیدن اندازه اصلی روی تصاویر کلیک کنید

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=146679

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x