تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

رونمایی از یک مدیر میلیاردی دیگر!

  • کد خبر : 146549
  • 14 تیر 1395 - 16:15

افشای گردش حساب و اسناد مالی مدیرعامل شرکت پتروشیمی مروارید نشان می‌دهد که وی دست‌کم یک میلیارد تومان در یک سال حقوق و مزایا و پاداش دریافت کرده است.

به گزارش«کمال مهر»؛؛ طبق سندی که در برخی رسانه‌ها منتشر شده، «غ.ج» مدیرعامل شرکتی است که در عسلویه واقع شده است.

وی در یک سال مجموعا یک‌ میلیارد تومان دریافتی داشته البته در کنار آن، پاداش نیز می‌گرفته است.

تصویر منتشر شده از یک سند مالی گویای این حقیقت است که وی مبلغ ۱۱۴ میلیون تومان با عنوان «پاداش راه‌اندازی پروژه MEG» طی یک فقره چک به تاریخ ۱۷ اسفندماه ۱۳۹۴ دریافت کرده است.

به گزارش وطن امروز، در همین باره خبرگزاری تسنیم در گزارشی راجع به ضرورت برخورد قاطعانه با مدیران متخلف میلیاردی، نام مدیرعامل شرکت پتروشیمی مروارید را نیز در ستون «فعلا برخوردی نشده» آورده است!

در بخشی از این گزارش آمده است: دولت برای مقابله با حقوق‌های نجومی با چند چالش مهم روبه‌‌رو است؛ یکی اینکه چون هنوز بیش از ۷۵ درصد از اقتصاد دست دولت است، مشکل دولت این است که باید با خودش مبارزه کند و این مبارزه با خود کار دشواری است. نکته دوم اینکه قوانین حاکم به این پرداخت‌ها تا اصلاح نشود، نمی‌توان به صورت ریشه‌ای با این موضوع برخورد کرد. نکته سوم این است که مدیرانی که به این میزان پرداخت‌ها عادت کرده‌اند، حاضر نیستند به کمتر از این حقوق تن دهند، از این رو مقابله با این چالش کار بسیار دشواری برای دولت است.

 

منبع: جام نیوز

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=146549

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x