تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
0

نکاتی جالب درباره زندگی شبانه اوباما/ رژیم خاص آقای رئیس‌جمهور!

  • کد خبر : 146301
  • 13 تیر 1395 - 18:26
نکاتی جالب درباره زندگی شبانه اوباما/ رژیم خاص آقای رئیس‌جمهور!

خبرنگار کاخ‌سفید با موشکافیِ زندگی شبانه باراک اوباما به ذکر نکاتی جالب درباره زندگیِ وی پرداخته است.

به گزارش گروه بین‌الملل«کمال مهر»به نقل از مجله ونیتی فیر؛ برای فرد شب‌زنده‌داری همچون باراک اوباما، روز کاری، ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه عصر و با صرف شام به همراه خانواده، به پایان نمی‌رسد.

رئیس‌جمهور آمریکا اغلب پاسی از شب را به‌تنهایی در دفتر کار خود در کاخ سفید به سر می‌برد. چندی پیش روزنامه آمریکایی نیویورک‌تایمز در مطلبی کوتاه از فعالیت شبانه رئیس‌جمهور آمریکا نوشت: “اوباما اغلب تا ساعت ۲ بامداد در دفتر کارش حضور دارد و به رسیدگی امور می‌پردازد.”

در حالی که کمتر از ۶ ماه از دوره ریاست باراک اوباما در مسند ریاست جمهوری آمریکا باقی مانده است، مایکل دی شیر –خبرنگار کاخ سفید— که در ۷ و نیم سال گذشته به موشکافی در زندگی شبانه اوباما در دفتر کارش پرداخته است به‌تازگی مطالبی جالب از زندگی شبانه رئیس‌جمهور آمریکا منتشر کرده است.

در بخشی از گزارش مایکل دی شیر که در روزنامه تایمز به چاپ رسید، آمده است: باراک اوباما به خوراکی‌های پرکالری علاقه‌ای ندارد و سعی می‌کند غذاهای پرکالری را از وعده‌های خود حذف کند. وی علاقه زیادی به بادام‌شور دارد و هر شب پس از ترک دفتر کارش بدون استثنا ۷ عدد بادام می‌خورد. این تنها وعده غذایی او بین شام و صبحانه است.

سام کاس—آشپز شخصی سابق خانواده اوباما—به روزنامه تایمز گفت: من و میشل همچنان دلیل اینکه چرا رئیس‌جمهور ۷ عدد بادام می‌خورد را درک نکرده‌ایم و همیشه سر تعداد بادام با وی شوخی می‌کنیم.

کاس در ادامه افزود: کاغذبازی همچنان وجود دارد. هر شب کتابی با جلد چرمی و پوشه‌ای پر از انواع یادداشت‌ها، اسناد و نامه‌ها به رئیس‌جمهور اوباما تحویل داده می‌شود و رئیس‌جمهور تا نیمه‌های شب به مطالعه آن‌ها می‌پردازد.

برخلاف جرج دابلیو بوش و بیل کلینتون –روسای جمهور سابق آمریکا—که عادت داشتند زودتر از ساعت ۱۰ صبح رختخواب را ترک نکنند، اوباما برای وقت خود و تنهایی شبانه‌اش ارزش زیادی قائل است.

کودی کینان—مسئول نگارش سخنرانی‌های اوباما—می گوید: زمانی که قرار است سخنرانی مهمی ایراد کند تا دیروقت بیدار است و ساعات اولیه روز بعد را به مرور نوشته‌ها و متن سخنرانی خود می‌پردازد. به عقیده رئیس‌جمهور چیزی در شب وجود دارد که به شما اجازه تفکر می‌دهد.

البته زندگی اوباما صرفاً در کار خلاصه نمی‌شود. او گاهی اوقات Words With Friends را بازی می‌کند و یا به تماشای تلویزیون و ورزش می‌پردازد. او نتایج بازی‌ها را آخر شب از خدمه کاخ سفید دریافت می‌کند.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=146301

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x