تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

اعتراض به برکسیت، بهانه استاد دانشگاه کمبریج برای انجام عمل غیراخلاقی+ تصاویر

  • کد خبر : 146154
  • 13 تیر 1395 - 9:24
اعتراض به برکسیت، بهانه استاد دانشگاه کمبریج برای انجام عمل غیراخلاقی+ تصاویر

یک استاد دانشگاه کمبریج در اعتراض به نتیجه همه‌پرسی خروج انگلیس از اتحادیه اروپا، در جلسه اساتید عملی منافی شئونات اخلاقی مرتکب شد.

به گزارش گروه بین الملل «کمال مهر»؛ به نقل از تلگراف؛ “ویکتوریا بتمن،” استاد دانشگاه کمبریج، برای نشان دادن اعتراض خود نسبت به طرح برکسیت، در اقدامی غافلگیرکننده و به دور از شئونات اخلاقی کاملا عریان در جلسه اساتید تمام دانشکده‌های کمبریج که حدود ۳۰ کارشناس اقتصادی در آن حضور داشتند، شرکت کرد.
اعتراض به برکسیت بهانه عریان شدن استاد دانشگاه کمبریج+ تصاویر
ویکتوریا بتمن مقاله‌ای پژوهشی درباره اقتصاد اتحادیه اروپا تهیه کرده بود و درحالیکه بر روی بدن خود نوشته بود: برکسیت، انگلیس را عریان می‌کند” در این نشست ۲ ساعته شرکت کرد.
زمانیکه “نایجل نایت،” مدیر مطالعاتی در دانشکده چرچیل، به عنوان رئیس نشست متوجه ویکتوریا بتمن شد، به دستیار خود گفت زمانی را برای صرف قهوه اختصاص دهند تا شاید بتواند تصمیمی درباره این استاد بدون لباس بگیرد. اما در نهایت ویکتوریا بتمن تا پایان جلسه بر روی صندلی خود نشست.
اعتراض به برکسیت بهانه عریان شدن استاد دانشگاه کمبریج+ تصاویر
اعتراض به برکسیت بهانه عریان شدن استاد دانشگاه کمبریج+ تصاویر
ویکتوریا بتمن پیش از این نیز با نوشتن مقاله‌ای برای پایگاه خبری بلومبرگ، مخالفت قطعی خود را با طرح جدایی انگلیس از اتحادیه اروپا ابراز کرده بود. بتمن در این مقاله که “نتایج قابل توجه برکسیت” نام داشت نوشته بود: اگر قرار باشد کسری بودجه پیش‌بینی شده فقط از طریق کاهش هزینه‌های خدمات عمومی جبران شود، درآمد خانواده‌ها به کمتر از ۵ هزار و ۵۴۲ پوند در سال کاهش می‌یابد و این موضوع باید تا سال ۲۰۲۰ ادامه پیدا کند تا کسری بودجه به طور کامل برطرف شود. حتی اگر قرار باشد بودجه خدمات رفاهی فقط یک چهارم کاهش یابد، خانواده‌هایی که در آن ها فقط یکی از والدین مشغول به کار هستند و یک فرزند دارند، حدود هزار و ۱۴۶ پوند درآمد را در سال از دست می‌دهند.
این استاد دانشگاه انگلیسی از یک نقاش درخواست کرد پرتره عریان وی را نیز نقاشی کند.
توسل به اصول و شیوه های غیراخلاقی — نظیر برهنگی در انظار عمومی — برای نشان دادن اعتراض، در غرب رواج یافته است. برخی از منتقدان دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نیز از این روش غیراخلاقی برای نشان دادن مخالفت خود با این نامزد تندرو استفاده می کنند.
اعتراض به برکسیت بهانه عریان شدن استاد دانشگاه کمبریج+ تصاویر
انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=146154

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x