تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

تنبیه عجیب شوهر توسط همسرش!+عکس

  • کد خبر : 146087
  • 12 تیر 1395 - 14:40

یک زن به همراه ۴ تن از دوستانش به خاطر کتک زدن یک دختر و برهنه کردن وی در خیابان بازداشت شدند.

   به گزارش گروه وبگردی «کمال مهر»؛، پلیس شهر “آن هوئی” واقع در شرق چین با منتشر شدن یک ویدئو هولناکی که در آن دختر جوانی توسط ۵ زن به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفته و در برابر دیدگان مردان و زنان دیگر با پاره کردن لباس های این دختر وی را برهنه کرده بودند، اقدام به بازداشت آنان کرد.

زن چینی پس از بازداشت به پلیس گفت که دختری را که کتک زده است با همسرش ارتباط داشته است. این زن در حالی که از اقدام خود پشیمان نبود ادامه داد: یکی از دوستانم این دختر را با شوهرم دیده بود و من با جمع کردن ۴ تن از دوستانم این دختر را از محل کارش تعقیب کردیم و در فرصتی مناسب به او حمله کردیم.

تنبیه عجیب شوهر توسط همسرش!+عکس

این زن چینی که با قرار قانونی بازداشت است، در تمام بازجویی ها اصلا ابراز پشیمانی نکرد و مدام می گفت باید شوهرم را هم ادب کنم.

افسر بازجوی پرونده به رسانه ها گفت که پرونده این زن با شکایت دختر جوان و گزارش دادستانی در حال تکمیل است تا بزودی به دادگاه ارسال شود.

این حادثه در “آن هوئی” واقع در شرق چین در حلقه ای از گروه زنان و تماشاچیان رخ داده است. در این ویدئو تکان دهنده گروهی از زنان، زن دیگری را به اتهام دیده شدن با شوهر یکی از این خانم ها مورد ضرب و جرح قرار دادند. همسر این مرد که به شدت عصبانی است موهای این زن را می کشد و لباس های این زن را در ملاعا درمی آورد. دختری که مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود سعی داشت با لباس اش بدن خود را پوشش دهد که به وی این اجازه هم داده نمی شود. دیگران که نیز نظاره گر این صحنه هستند سعی در متوقف کردن این اقدام هم نمی کنند. زنی که این خانم را با همسرش دیده از قربانی مدام می پرسد؟ مرا نمی شناسی؟! تا زمان اتمام ویدئو زنان دیگر بر سر قربانی فریاد می زنند. انتشار این ویدئو در رسانه های اجتماعی بازخورد فراوانی داشته و برخی از کاربران معتقد بودند اقدام این گروه از زنان اشتباه بوده است.

منبع: رکنا
انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=146087

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x