تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
0

اردوی انتخاباتی حزب اعتدال و توسعه و اصلاح طلبان به ترکیه در پوشش مجمع جوانان سازمان کشورهای اسلامی/ تقدیر از فعالین انتخاباتی با سفر به آنتالیا از جیب بیت‌المال+ اسناد

  • کد خبر : 145996
  • 12 تیر 1395 - 9:57
اردوی انتخاباتی حزب اعتدال و توسعه و اصلاح طلبان به ترکیه در پوشش مجمع جوانان سازمان کشورهای اسلامی/ تقدیر از فعالین انتخاباتی با سفر به آنتالیا از جیب بیت‌المال+ اسناد

در حالی که بیش از ۱۰ ماه تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری زمان باقی مانده است وزارت ورزش و جوانان اردوی انتخاباتی به مقصد آنتالیا برای جوانا اصلاح طلب و حزب اعتدال و توسعه در نظر گرفته است

به گزارش«کمال مهر»؛ مجمع جوانان سازمان کشورهای اسلامی (جوانان برای اتحاد تمدن‌ها) در اطلاعیه عجیب اقدام به برگزاری اردوی جوانان دختر و پسر به آنتالیا کرده است.

 

بر اساس این گزارش این اردو که به بهانه گفتگوی کنفرانس اسلامی برگزار می شود از ۲۰ مرداد تا ۳ شهریور برای دختران و پسران برگزار می‌شود.

 

خبر ها حاکی از آن است که مسئولین وزارت ورزش این اقدام را جهت تقدیر و تشکر از جوانان فعال در ستادهای انتخاباتی اصلاح طلبان و حزب اعتدال و توسعه در سراسر کشور انجام داده‌اند و لیدری این اردو بر عهده مسئولین این ستادها است.

 

از طرف دیگر برخی معتقدند که این اردو برای هماهنگی بیشتر میان جوانان ستادهای انتخاباتی حزب اعتدال و توسعه و اصلاح طلبان در سراسر کشور  برای نحوه ورود به انتخابات برگزار می‌شود که تمام هزینه های آن نیز از سوی وزارت ورزش تأمین شده است.

 

این اردو که به بهانه اسلامی برگزار می‌شود در آنتالیا بوده که به لحاظ گردشگری در زمینه مسائل انحرافی و غیر اخلاقی در دنیا دارای رتبه است و این تصمیم وزارت ورزش و جوانان نشان می دهد که قالب اسلامی تنها پوششی برای فعالیت های مختلف سیاسی و تفریحی است.

 

خاطر نشان می شود بخشنامه های مربوط به این اردو به سراسر کشور ابلاغ شده و ادارات در استان ها مشغول جذب نیرو برای این اردو هستند.

 

البته پیگیری‌های دانا برای چند و چون ماجرا تا کنون بی نتیجه بود و مسئولان مربوطه حاضر به پاسخگویی در این رابطه نشده‌اند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/ط

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=145996

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x