تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
0

انتقال‌ پول‌های میلیاردی بدون ضابطه و چارچوب قانونی در بنیاد شهید/اتفاقات خاصی در بانک دی روی می دهد

  • کد خبر : 145424
  • 08 تیر 1395 - 16:05
انتقال‌ پول‌های میلیاردی بدون ضابطه و چارچوب قانونی در بنیاد شهید/اتفاقات خاصی در بانک دی روی می دهد

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی می گوید: در شرایطی که جانبازان و خانواده های محترم شهدا در شرایط سخت اقتصادی موجود شرایط چندان مساعدی ندارند به خصوص در حوزه های درمانی و بهداشتی، اما متاسفانه مسئولان امر در بنیاد شهید و امور ایثارگران توجهی به این مسئله ندارند و می گویند که منابع مالی نداریم.

 

به گزارش  «کمال مهر»؛  امیر خجسته رییس هیات تحقیق و تفحص از بنیاد شهید در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص آخرین وضعیت تحقیقات صورت گرفته از بنیاد شهید، اظهار داشت: مدارک لازم در اختیار هیئت رئیسه مجلس قرار گرفته و من هم از وقت خودم در مجلس استفاده و گزارش تحقیق و تفحص را در صحن علنی قرائت کردم.

 

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی همچنین خاطر نشان کرد: در شرایطی که جانبازان و خانواده های محترم شهدا در شرایط سخت اقتصادی موجود شرایط چندان مساعدی ندارند به خصوص در حوزه های درمانی و بهداشتی، اما متاسفانه مسئولان امر در بنیاد شهید و امور ایثارگران توجهی به این مسئله ندارند و می گویند که منابع مالی نداریم.

وی افزود: ادعای کمبود منابع مالی در شرایطی است که ما امروز مشاهده می کنیم در بانک دی که وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران است اتفاقات خاصی روی می دهد.

رییس هیات تحقیق و تفحص از بنیاد شهید گفت: در شرایطی که برای اعطای یک وام ۲، ۳ یا ۵ میلیون تومانی به جانبازان و خانواده های شهدا، اقدامات سختگیرانه بسیاری انجام می شود اما ما اطلاعاتی در اختیار داریم که نشان می دهد مبالغ میلیاردی بدون ضوابط و چارچوب قانونی به سایر بخش ها منتقل شده است.

خجسته در پایان عنوان کرد: بررسی و تفحص از بنیاد شهید انجام شده و پیگیری ها در این خصوص تا حصول نتیجه ادامه می یابد.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=145424

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x