تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

پای شرکت صهیونیستی کارفور به «مجموعه ملل» همدان باز می‌شود؟

  • کد خبر : 145053
  • 06 تیر 1395 - 10:28
پای شرکت صهیونیستی کارفور به «مجموعه ملل» همدان باز می‌شود؟

باغ ملل محلی است که توسط استانداری به عنوان منطقه ویژه گردشگری استان همدان در نظر گرفته شده تا بتواند محیطی برای جذب توریست و خدمات به مردم شهر همدان باشد.

به گزارش «کمال مهر»؛؛ روزنامه کیهان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی همدانستان در خبری نوشت: فروشگاه زنجیره‌ای «کارفور» یکی از بزرگترین توزیع‌کنندگان کالاهای اسرائیلی در جهان است به همین خاطر شعب اصلی آن در فرانسه، بارها با مخالفت‌های شدید از سوی مسلمانان همراه شد. در زمان جنگ غزه بارها مسلمانان و همچنین مسیحیان مخالف دولت نامشروع اسرائیل، شعب این فروشگاه را در فرانسه اشغال کرده و شعارهایی در این زمینه دادند که در نتیجه کارفور به دلیل بایکوت از سوی مردم با ضرر بی‌سابقه مواجه شد.
مجموعه تجاری، اداری و تفریحی باغ ملل که قرار است در حاشیه بلوار شهید همدانی در شهر همدان ساخته شود، مجموعه عظیم از مراکز خرید، اسکان، شهربازی، اداری و… است. با رجوع به سایت شرکت سازنده یعنی عصر طلایی هگمتانه این نکته مشخص می‌شود که یکی از مجموعه‌هایی که قرار است به واسطه این طرح، پای آن به همدان باز شود، شرکت کارفور است. شرکتی که سهام آن متعلق به فرانسوی‌هاست و سال‌ها پیش به دلیل سودرسانی و ارتباط با اسرائیلی‌ها مورد اعتراض نماینده مجلس قرار گرفت.
باغ ملل محلی است که توسط استانداری به عنوان منطقه ویژه گردشگری استان همدان در نظر گرفته شده تا بتواند محیطی برای جذب توریست و خدمات به مردم شهر همدان باشد.
این مجموعه با توجه به موقعیت استراتژیک خود که در ورودی شهر همدان از سمت تهران قرار دارد و در مسیر تنها راه چهار استان غربی کشور یکی از بهترین موقعیتها را به خود اختصاص داده است.
در ضمن با فاصله ۳۳۰ کیلومتر از شهر تهران از مسیر اتوبان ساوه در زمانی کمتر از ۳ ساعت به تهران ارتباط پیدا می‌کند. شرکت عصر طلایی هگمتانه از اواسط سال ۱۳۹۲ بررسی‌های خود را برای شناسایی و پتانسیل این شهر برای ایجاد مجموعه تجاری تفریحی اداری شروع کرد. پس از گذشت حدود چهار ماه به نتیجه مثبت جهت انجام این پروژه رسید و با ثبت شرکت در تاریخ ۹۲/۱۲/۲۵ فعالیت رسمی خود را آغاز کرد. فروشگاه زنجیره‌ای کارفور (carrefour) یکی از بزرگ‌ترین توزیع کنندگان کالاهای رژیم صهیونیستی در جهان است که بعضاً در کشورهای دیگر از پوشش هایپراستار هم استفاده می‌کند و در عین حال می‌کوشد خود را به فرانسه و امارات منسوب کند.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=145053

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x