تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

دهن کجی مدیر متخلف به سران قوا و وزرای دولت/ مدیر عامل بانک رفاه مقابل دستور رئیس جمهور و وزیر اطلاعات ایستاد

  • کد خبر : 145045
  • 06 تیر 1395 - 10:12
دهن کجی مدیر متخلف به سران قوا و وزرای دولت/ مدیر عامل بانک رفاه مقابل دستور رئیس جمهور و وزیر اطلاعات ایستاد

در شرایطی که وزیر اطلاعات از رسانه های منتشر کننده این خبر تشکر کرد، اما گویا مدیر عامل متخلف نه تنها اتفاقات روی داده را قبول ندارد بلکه تهدید به شکایت از منتشرکنندگان صورتحساب ها نیز کرده است.

به گزارش «کمال مهر»؛ چند هفته پیش بود که با انتشار صورتحساب دریافتی های نجومی مدیر عامل بانک رفاه، موجی جدید از اخبار مربوط به دریافتی نجومی مدیران سراسر کشور را فرا گرفت و کار تا جایی پیش رفت که سران ۳ قوه نیز پای کار آمده و دستورات لازم را برای پیگیری ماجرا ارائه دادند. حتی وزیر اطلاعات نیز از رسانه های منتشر کننده این خبر تشکر کرد، اما گویا مدیر عامل متخلف نه تنها اتفاقات روی داده را قبول ندارد بلکه تهدید به شکایت از منتشرکنندگان صورتحساب ها نیز کرده است.

 

رئیس جمهور- ۲۳ خرداد/ ابتدا رییس جمهور طی دستوری از معاون اول خود خواست تا در اسرع وقت همه موارد تخلف و هرگونه سوء استفاده در خصوص حقوق و پاداش های پرداختی به مدیران در دستگاه های اجرایی را شناسایی نموده، و وجوهی که به ناحق پرداخت شده به بیت المال مسترد و مدیران متخلف عزل شوند.

 

وزیر اطلاعات- ۱ تیر/ وزیر اطلاعات با تشکر از کسانی که فیش‌های حقوقی نجومی را افشا و دست دولت را برای برخورد باز کرده‌اند، از تشکیل پرونده در این رابطه و بررسی آن در دولت خبر داد.

 

رئیس مجلس- ۲۰ خرداد/ رئیس دیوان محاسبات کشور از دستور ویژه علی لاریجانی به این دستگاه به منظور بررسی حقوق های نجومی در سطح کشور خبر داد و گفت: مقرر شده است دیوان محاسبات به زودی گزارش کاملی از وضعیت پرداخت حقوق های نجومی را به مجلس ارائه دهد.
رئیس قوه قضائیه- ۲۳ خرداد/ غلامحسین محسنی اژه ای سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به سوال خبرنگار دانا؛ در خصوص فیش های بانکی چند ده میلیونی برخی از مسئولین در بیمه مرکزی و بانک رفاه اظهار داشت: ریاست محترم قوه قضاییه به سازمان بازرسی کل کشور دستور داده است که دریافت حقوق های نامتعارف برخی از مسئولین را بررسی و نتیجه را به مرور زمان اعلام کند.
و حالا… دهن کجی مدیر عامل بانک رفاه به سران قوا و وزرای دولت
مدیر عامل بانک رفاه- ۵ تیر/ وزیر نمی‌تواند من را برکنار کند. برکنار نشده ام،الان در دفتر کارم نشسته ام. به چه دلیل باید فرار کنم؛ مگر جرمی مرتکب شده‌ام؟. از کسانی که این گردش حساب را منتشر کردند در دادسرای جرایم رایانه ای شکایت کرده ایم.

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=145045

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x