تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
0

اجانب به دنبال ایجاد تشنج در فضای امن ایران هستند/ متولیان فرهنگ در جامعه از وظایف خود غافل نشوند

  • کد خبر : 144910
  • 05 تیر 1395 - 14:46
اجانب به دنبال ایجاد تشنج در فضای امن ایران هستند/ متولیان فرهنگ در جامعه از وظایف خود غافل نشوند

محمد جواد کولیوند گفت: کشور ما در شرایطی امن قرار دارد که اجانب به دنبال ایجاد تشنج در این فضا هستند لذا دستگاه های درگیر در بحث فرهنگ به محض اینکه از وظایف خود غافل شوند ولنگاری فرهنگی رخ می دهد.

 

 

گروه استانی «کمال مهر»؛محمد جواد کولیوند، نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار “تیتر۱” گفت: بحث فضای فرهنگی اینگونه است که، از زمان تولد بشر تا فوت بشر او را همراهی می کند و در کشور ما هم شرایطی دارد.

وی تصریح کرد: کشور ما به لطف زحمات و از خود گذشتگی های فرزندان این آب و خاک در شرایطی امن قرار دارد که اجانب همیشه به دنبال ایجاد تشنج در این فضا هستند، لذا دستگاه های درگیر در بحث فرهنگ به محض اینکه از وظایف خود غافل شوند ولنگاری فرهنگی رخ می دهد.
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متولیان فرهنگ در جامعه از وظایف خود غافل نشوند ادامه داد: دستگاه هایی که با مباحث فرهنگی جامعه در ارتباط هستند باید در مسیری قدم بردارند که شایسته حکومت اسلامی است و هرکدام  به وظایف اصلی خود عمل کنند تا شاهد معضلات و مشکلاتی که بعضأ می بینیم نباشیم.

کولیوند در مورد برنامه مسئولین استان البرز و کلانشهر کرج در خصوص مقابله با ولنگاری فرهنگی اظهار داشت: طرح شورای فرهنگ عمومی در اختیار امام جمعه کرج است و دستگاه هایی مانند نیروی انتظامی، سپاه پاسداران، بسیج مردمی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات و … در ارتباط با این موضوع هستند، لذا در این جریان اصل کار باید اینگونه باشد که به نحوی در مسیری قرار بگیریم تا شورای فرهنگ عمومی بتواند وظایف خود را به درستی انجام بدهد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امام جمعه کرج بیشترین محوریت را در این مسئله دارد و  به عنوان یک کشتیبان، کشتی فرهنگ کلانشهر کرج را هدایت می کند و بقیه مسئولین و دست اندرکاران باید پا در رکاب و کمک حال این شورا باشند.

انتهای پیام/

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=144910

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x