تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

در انتصاب فرماندار جدید پیشوا ادب و شعور وجود نداشت/ خانواده شهید و علما و روحانیون شهر اغتشاش گرند؟

  • کد خبر : 144764
  • 04 تیر 1395 - 20:35
در انتصاب فرماندار جدید پیشوا ادب و شعور وجود نداشت/ خانواده شهید و علما و روحانیون شهر اغتشاش گرند؟

امام جمعه پیشوا تصریح کرد: متأسفانه مسئولین وزارت کشور و استانداری تهران در انتصاب فرماندار جدید پیشوا، بی تدبیری کردند و آرامش پیشوا را به هم زدند و متدینین، خانواده معظم شهدا، روحانیون شهر و دلسوزان نظام را ناراحت و متأثر کردند.

به گزارش«کمال مهر»؛به نقل از ندای پیشوا، حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین رحمتی نیا در خطبه دوم نماز جمعه این هفته شهرستان پیشوا، با اشاره به انتصاب فرماندار جدید پیشوا، اظهار داشت: در روزهای اخیر مهمانی وارد شهر ما شد، و شما مردم پیشوا نیز مردم شریف و مهمان نوازی هستید، لذا طبق دستور اسلام وظیفه داریم مهمان را تکریم کنیم. و بنده هم راضی نیستم که کسی به این مهمان تازه وارد که سرزده هم وارد شد، خدایی نخواسته جسارت کند.

 

خطیب نماز جمعه پیشوا ادامه داد: ولی ما به نحوه ورود این مهمان به مسئولین بالادست، مسئولین وزارت کشور و استانداری تهران اعتراض و اشکال داریم که اولا این آقایانی که مدعیان تدبیر هستند، این تدبیر در عمل هم باید نشان داده شود.

 

وی افزود: در این قضیه متأسفانه بی تدبیری کردند و آرامش شهرِ آرام پیشوا را به هم زدند. متدینین خانواده معظم شهدا، روحانیون شهر و دلسوزان نظام را ناراحت و متأثر کردند.

 

حجت الاسلام رحمتی نیا با تأکید بر این که مسئولین مربوطه در انتخاب فرماندار جدید، برای مردم شهید پرور و انقلابی پیشوا، ارزش قائل نشدند، تصریح کرد: جمعی از خانواده معظم شهدا که مادر ۴ شهید هم یکی از آنها بود، روحانیون و ائمه جماعات شهر و تعدادی از متدینین و دلسوزان نظام به نشانه اعتراض در مسجد حضرت امام خمینی (ره) جمع می شوند ولی دریغ از این که یک مسئول دون پایه برود و بگوید مشکل شما چیست. تازه یک بنده خدایی را مأمور می کنند تا برود به آنهایی که در مسجد بودند، بگوید اغتشاش نکنید.

 

امام جمعه پیشوا گفت: بنده خدا اغتشاش برای این ها نیست، خانواده شهید و علما و روحانیون شهر اغتشاش گر هستند؟!! عقل این افراد در این مسائل از خیلی از مسئولین بیشتر است، آدم باید بفهمد چه حرفی را کجا بزند.

 

وی افزود: اینها اگر می خواستند شلوغ کنند تو خیابان می آمدند. در مسجد که خانه خداست می روند، و از بی کسی و غربت با خدا درد و دل می کنند؛ این درد جامعه ماست.

 

حجت الاسلام رحمتی نیا با بیان این که انتصاب فرماندار جدید بدون خبر و هماهنگی انجام شده است، توضیح داد: این یک چیز مرسومی است که در دولت های قبل هم رایج بود، که قبل از انتصاب فرماندار با امام جمعه و نماینده مجلس هماهنگ می کردند.

 

امام جمعه پیشوا اظهار داشت: هماهنگی با نماینده مردم و امام جمعه ای که نماینده ولی فقیه است نشانه حرمت نهادن به مردم است.

 

خطیب نماز جمعه پیشوا اظهار داشت: می گویند طبق قانون وزیر کشور یا استاندار، فرماندار را باید نصب کند، مگر ما می گوییم بر خلاف قانون عمل کنید. عرض بنده به آن مسئول مربوطه که بدون هماهنگی و با فریب به منزل ما آمد این بود که، ما نمی گوییم بر خلاف قانون عمل کنید، اما قانون خشک است و شعور ندارد، مجری قانون باید شعور داشته باشد.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=144764

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x