تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

آینده شاه ایران در انتظار رژیم آل خلیفه است

  • کد خبر : 144701
  • 04 تیر 1395 - 18:34
آینده شاه ایران در انتظار رژیم آل خلیفه است

خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: شاه معدوم از سال ۴۲ هر چه کشت و شکنجه کرد بیشتر خودش ضعیف‌تر شد. چنین‌ آینده‌ی در انتظار حاکمان آل خلیفه خواهد بود.

به گزارش گروه سیاسی«کمال مهر»؛؛حجت‌الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی خطیب موقت نماز جمعه تهران در خطبه‌های امروز (۴ تیرماه) با اشاره به سالگرد شهادت آیت‌الله بهشتی اظهار داشت: جرم آیت‌الله بهشتی نخبگی و خدمت به مردم بود. آیت‌الله بهشتی مجمع فضائل بود که افق فکری و سعه صدر بلندی در مقابله با شکست داشت.
وی افزود: بنی صدر، منافقین و ملی‌گراها بدترین جوسازی‌ها را علیه ایشان انجام می‌دادند. اگر امام به آیت‌الله بهشتی می‌فرمودند که سخنرانی نکن، سخنرانی نمی‌کرد و با وجود داشتن حکمت و سوابق طولانی در مسائل اجتماعی و فرهنگی تسلیم ولی امر زمانه خود بود.
حجت‌الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی با بیان اینکه آیت‌الله بهشتی طرح ولایت فقیه را پیروزی جدیدی برای آینده اسلامی می‌دانست خاطرنشان کرد: آیت‌الله بهشتی نهایت تعبد را در برابر ولی امر خود داشت. مسئولین امروز باید از ایشان الگو بگیرند.
وی خطاب به مسئولین گفت: مقام شما از آیت‌الله بهشتی بالاتر نیست. نشود که حرف‌هایی نیز بزنید که مردم فکر کنند شما دارید تک روی می کنید یا مقابل ولی امر می‌توانید حرفی بزنید. این مسئله به لحاظ اخلاقی، معنوی و سیاسی به نفعتان نخواهد بود.
حجت‌الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی همچنین با اشاره به سالگرد سوء‌قصد به جان مقام معظم رهبری در شش تیر ماه سال ۱۳۶۰ گفت: خدا به ما کرم کرد و جان ایشان را از این حادثه به سلامت نگه داشت: مقدر این بود که کشتی انقلاب پس از حضرت امام به گل ننشیند و با رهبری داهیانه ایشان به سوی ساحل ظهور به پیش برود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدام رژیم آل خلیفه در سلب تابعیت شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین تصریح کرد: آنچه نشانه استیصال، ذلت و بیچارگی آل خلیفه و حکومت نامشروع بحرین است،  مردم این حکومت را قبول ندارند.
وی اضافه کرد: مردم بحرین یک تقاضای مشروع قابل قبول در میان همه جهانیان دارند و آن اینکه رأ‌ی‌شان اعتبار داشته باشند.
حجت‌الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی ادامه داد: دنیایی که مدام دم از دموکراسی می‌زند، پنج سال است که به حرکت مسالمت‌آمیز و خستگی‌ناپذیر مردم بحرین با گلوله پاسخ داده می‌شود و علما به زندان می‌افتند و شکنجه می شوند.
وی درباره سلب تابعیت از شیخ عیسی قاسم گفت: ما این حرکت را ظالمانه می‌دانیم و محکوم می‌کنیم چنین حرکاتی مانند اقدامات شاه سابق ما است. شاه معدوم از سال ۴۲ هر چه کشت و شکنجه کرد بیشتر خودش ضعیف‌تر شد. چنین‌ آینده‌ی در انتظار حاکمان آل خلیفه خواهد بود.
حجت‌الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی همچنین با اشاره به فتوای جدید خاخام‌های یهودی مبنی بر جایز دانستن آب فلسطینی‌ها گفت: لعنت به این قساوت، وحشی‌گری، ادعای پیروی از موسی کلیم و دروغگویانی که به عنوان مدعیان حقوق بشر امروز خفه خون گرفته‌اند و آل سعود را که به عنوان یک رژیم کودک‌کش معرفی کرده بودند یک روزه با پول رأی‌شان عوض می‌شود.
وی افزود: اینها ننگ و ذلت و پستی ابدی را به خود می بندند. سازمان ملل باید در جهان از یک اقتداری برخوردار باشد. این نهایت بی مبنایی و بی هویتی یک سازمان است که با پول رأیش عوض می‌شود.
انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=144701

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x