تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

برگزاری جشن بزرگ میلاد حضرت رسول(ص) با حضور ۶ هزار بسیجی در مصلی تهران/ ساخت ۲۵ قسمت مستند برای خانواده شهدا

  • کد خبر : 14450
  • 25 دی 1392 - 21:10
برگزاری جشن بزرگ میلاد حضرت رسول(ص) با حضور ۶ هزار بسیجی در مصلی تهران/ ساخت ۲۵ قسمت مستند برای خانواده شهدا

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ با اشاره به اینکه یادواره شهدای قرآنی با عنوان سوره‌های سرخ ادامه خواهد یافت، گفت: روز جمعه جشن بزرگ حضرت رسول (ص) با حضور ۶۰۰۰ بسیجی و ۵۰۰ مه‌مان خارجی و با سخنرانی رئیس سازمان تقریب مذاهب در مصلی تهران برگزار خواهد شد.

 

 

 

 

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی کمال مهر؛ سردار محسن کاظمی فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یادواره شهدای قرآنی ادامه خواهد یافت و برنامه‌هایی برای سال آینده به همین منظور پیش بینی کرده‌ایم که برنامه‌های متنوعی خواهد بود.

وی با اشاره به رونمایی از کتاب سوره‌های سرخ افزود: این کتاب جلد دومی هم دارد که به چاپ خواهد رسید و برنامه‌ریزی کردیم که یکسری کتاب‌های جیبی هم در این رابطه به چاپ برسد.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ تصریح کرد: مستندهایی نیز برای خانواده‌های شهدا در ۲۵ قسمت آماده شده که به همین نام یادواره سوره‌های سرخ خواهد بود.

سردار کاظمی گفت: ما باید بیشتر سبک زندگی قرآنی را در جامعه ترویج دهیم و انشاءالله با این اقدامات بتوانیم این سبک زندگی را در بین جوانان رواج داده تا به آنچه که درشان انقلاب اسلامی است، برسیم.

سردار کاظمینی با اشاره به برنامه سپاه تهران در روز جمعه به مناسبت سالروز ولادت حضرت محمد (ص) اظهار داشت: جمعه بعد از نماز مغرب و عشاء ساعت ۱۹ جشن بزرگ حضرت رسول (ص) در مصلی بزرگ تهران با حضور ۶۰۰۰ بسیجی و مردم و ۵۰۰ مهمان خارجی برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: سخنران این مراسم آیت الله اراکی رئیس سازمان تقریب مذاهب خواهد بود و برنامه‌های تفریحی و فضای معنوی و تواشیح گروه‌های شیعه و سنی و به صورت ترکیبی شیعه و سنی از دیگر قسمت‌های این جشن بزرگ خواهد بود.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=14450

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x