تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
0

واکنش رئیس هیئت‌مدیره پرسپولیس به بیانیه کی‌روش

  • کد خبر : 144412
  • 02 تیر 1395 - 17:07
واکنش رئیس هیئت‌مدیره پرسپولیس به بیانیه کی‌روش

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس معتقد است مسئولان فدراسیون فوتبال باید پاسخگوی صحبت‌های سرمربی تیم ملی باشند.

به گزارش«کمال مهر»؛جعفر کاشانی، رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس راجع به بیانیه اخیر کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی علیه برانکو گفت: ما روز گذشته یک بیانیه در حمایت از تیم ملی صادر کردیم و پس از این هم به این مسائل ورود نخواهیم کرد. این موضوع بیشتر سوتفاهم است و مطمئن باشید به زودی برطرف خواهد شد و نباید به این حرف‌ها توجه کرد.

کاشانی در پاسخ به این سوال که آیا این اختلاف باعث صدمه خوردن تیم پرسپولیس در آینده نخواهد شد اظهار داشت: باشگاه در چارچوب سیاست‌گذاری خودش حرکت می‌کند و پرسپولیس باشگاهی نیست که از این قبیل مسائل ضربه بخورد. فصل گذشته هم در ابتدای راه مشکلات زیادی بود و همه از تیم ناامید بودند، اما در ادامه نشان دادیم که چه باشگاه بزرگی هستیم و دیدید که از کجا به کجا رسیدیم. پرسپولیس آنقدر بزرگ و ریشه‌دار است که هیچ‌کس و هیچ چیزی نمی‌تواند به آن ضربه بزند.

رئیس هیات مدیره پرسپولیس با اشاره به حرفه‌ای بودن کارلوس کی‌روش خاطرنشان کرد: راجع به حرف‌های کی‌روش آن کسی که باید پاسخگو باشد، مسئولان فدراسیون فوتبال هستند. بالاخره او به عنوان سرمربی تیم ملی خواسته‌ای دارد و در این زمینه هم فدراسیون فوتبال باید جوابگوی او باشد.

کاشانی در پایان گفت: متاسفانه ما در فدراسیون فوتبال کمیته فنی مقتدری که روی کار کی‌روش مسلط باشد و او از اعضای آن کمیته فنی حساب ببرد نداریم. همین مساله هم موجب برخی ناهماهنگی‌ها می‌شود. اگر یک کمیته فنی قوی در فدراسیون تشکیل شود قطعاً کی‌روش نیز خارج از حیطه کاری خود فعالیتی نخواهد کرد.

منبع: ایلنا
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=144412

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x