تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
0

مظاهر ولنگاری فرهنگی استان البرز تحت کنترل قوه قضائیه است/ نبود اشتغال و فقر، معضل اصلی کلانشهر کرج

  • کد خبر : 144207
  • 02 تیر 1395 - 8:23
مظاهر ولنگاری فرهنگی استان البرز تحت کنترل قوه قضائیه است/ نبود اشتغال و فقر، معضل اصلی کلانشهر کرج

حاجی رضا شاکرمی گفت: قوه قضائیه استان البرز برای تمام اعمالی که مظهر ولنگاری فرهنگی محسوب می شود دستور العمل دارد و نخواهد گذاشت امنیت اخلاقی جامعه البرز خدشه دار شود.

گروه استانی «کمال مهر» حاجی رضا شاکرمی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کرج در گفتگو با خبرنگار “تیتر۱” گفت: تمامی مظاهر ولنگاری فرهنگی و مسائلی که موجب خدشه دار شدن عفت عمومی در جامعه کلانشهرکرج و استان البرز می شود تحت کنترل قضایی قرار دارد و برای تک تک اعمال مجرمانه خاطیان دستور  العمل صادر شده است.

وی افزود: ما در بحثهای مسائل ناهنجاری های اجتماعی دستوراتی صادر کرده ایم و بخشی از آن شامل مکانهایی می شود که پاتوق ارازل و اوباش است و یا محل هایی که زنان و مردان نامحرم تجمع می کنند و همچنین در بحث برگزاری پارتی های شبانه دستورالعمل های صریح برای برخورد قانونی صادر شده است.

دادستان کرج ادامه داد: با خاطیان برخورد جدی قانونی خواهد شد و همینطور کسانی که در وسیله نقلیه خود حجاب را رعایت نمی کنند و موجب خدشه دار شدن عفت عمومی می شوند و افرادی که فضای خیابانها و اماکن عمومی را با موسیقی هایی مبتذل خودروهای خود آلوده و ناهنجاری هایی از این دست را رواج می دهند نیز مورد پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

شاکرمی با بیان اینکه اماکنی هم که فاقد مجوز هستند مانند قلیان سراهایی که محلی برای ناهنجاری های اجتماعی محسوب می شوند و یا ممکن است تهدیدی علیه بهداشت عمومی باشند نیز تحت کنترل و رسیدگی قانونی می باشند و این دستورالعملها بسیار صریح بوده و مختص به ماه مبارک نیست بلکه مربوط به تمام طول سال است.

وی خاطر نشان کرد: یکی از معضلات مهم امروز استان البرز، بحث بیکاری و فقر است که بسیاری از جوانان را به سمت مواد مخدر سوق می دهد و بحث اشتغال و رسیدن به اقتصاد مقاومتی نیاز به همت تمام مسئولین دارد تا دست در دست یکدیگر جامعه را از تباه شدن نیروی جوان و هدر رفتن انرژی های مفید افراد جامعه، نجات دهند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کرج در پایان افزود: اجرای دستورالعمل ها و اجرای قوانین مربوط به اقتصاد مقاومتی و کمک به بخش صنعت و کار از ضروریات جامعه استان البرز است تا تولید و صنعت رونق بگیرد و مشکل معیشت مردم حل شود.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=144207

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x