تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
0

تفکر تولید مواد مخدر باید ریشه کن شود/این حجم از توزیع مواد مخدر در کشور مسئله ای سیاسی است

  • کد خبر : 144202
  • 02 تیر 1395 - 8:17
تفکر تولید مواد مخدر باید ریشه کن شود/این حجم از توزیع مواد مخدر در کشور مسئله ای سیاسی است

سردار کامرانی صالح گفت: این حجم از تهیه و توزیع مواد مخدر در کشور، ریشه در دشمنی با نظام جمهوری اسلامی دارد و در این راه خطیر برقراری سلامت اجتماعی و امنیت، نیروی انتظامی هزاران شهید تقدیم کرده است.

 

 

گروه استانی «کمال مهر»؛»؛سردار کامرانی صالح، فرمانده انتظامی استان البرز، در حاشیه امحای ۱۶ تن مواد مخدر به خبرنگار “تیتر۱” گفت: باید تفکر تولید مواد مخدر ریشه کن شود و این مسئله به برنامه ریزی و فرهنگ سازی نیاز دارد.

وی افزود: این حجم از توزیع مواد مخدر در جامعه اسلامی ایران مسئله ای است که رنگ و بوی سیاسی دارد و دشمن برای ضربه وارد آوردن به سلامت و امنیت جامعه، جوانان کشور ما را مورد هدف قرار داده اند و از این راه برای تباه کردن آنان استفاده می کنند.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه مبارزه با مواد مخدر اولویت پلیس استان البرز است اظهار داشت: نیروی انتظامی هزاران شهید را تقدیم راه برقراری امنیت و سلامت جامعه ایران اسلامی کرده است  و  با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر، هیچگونه مماشاتی نخواهد کرد.

سردار کامرانی صالح گفت: خطر مواد مخدر صنعتی و روان گردانها تنها به زندگی فرد مربوط نمی شود بلکه جامعه را نیز با معضلات خود درگیر می کند و با تلاشها و کوشش هایی که صورت گرفته این حجم از مواد در استان البرز کشف شده و امروز به دست پرتوان پلیس امحاء گردید و ما باید تفکر تولید مواد مخدر را در جامعه ریشه کن و نابود کنیم .

وی افزود: این معضل بزرگ اجتماعی و کشفیات با این حجم هشداری برای آحاد جامعه است تا خطر را احساس کنند و مراقب فرزندان و عزیزان خود باشند.

رئیس پلیس استان البرز خاطر نشان کرد: همه باید دست به دست هم دهند و در این راستا گامهای موثر بردارند و ما روزی شاهد این باشیم که اصلأ کشف مواد مخدر در جامعه  صورت نگیرد.

سردار کامرانی صالح در پایان تأکید کرد: مبارزه با مواد مخدر اولویت اول پلیس است  و این مسئله معضل اجتماعی بزرگی است که باید به آن توجه شود و از تخریب یک جامعه جلوگیری گردد.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=144202

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x