تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

مفاد جالب قرارداد کاوه رضایی با استقلال

  • کد خبر : 144128
  • 01 تیر 1395 - 10:32
مفاد جالب قرارداد کاوه رضایی با استقلال

کاوه رضایی خبرسازترین چهره نقل و انتقالات فوتبال ایران بالاخره از بین دو باشگاه استقلال و پرسپولیس انتخاب خود را انجام داد و روز یکشنبه تصمیم گرفت پیراهن آبی را با تن کند.

به گزارش «کمال مهر»؛ کاوه رضایی خبرسازترین چهره نقل و انتقالات فوتبال ایران بالاخره از بین دو باشگاه استقلال و پرسپولیس انتخاب خود را انجام داد و روز یکشنبه تصمیم گرفت پیراهن آبی را با تن کند. در این سال‌ها بارها بحث حضور کاوه رضایی در استقلال مطرح شده بود ولی در سالی که این تیم خریدهای جذابی در فصل نقل و انتقالات انجام داده او هم تصمیم گرفت آبی‌پوش شود.

اما قرارداد کاوه رضایی با استقلال حاوی نکات جالبی است و به نظر می‌رسد در این قرارداد اصول حرفه‌ای رعایت شده است. کاوه رضایی تمایل زیادی دارد که بازی در تیم‌های خارج از کشور را تجربه کند و به همین دلیل بندی در قراردادش وجود دارد که در صورت دریافت پیشنهاد خارجی در نیم‌فصل می‌تواند استقلال را ترک کند ولی شرط آن این است که ۵۰ درصد از قراردادش را به آبی‌ها بدهد که او هم قبول کرده است.

هرچند قرارداد رضایی با استقلال یکساله است اما او تنها در صورت دریافت پیشنهاد خارجی می‌تواند در پایان لیگ شانزدهم این تیم را ترک کند و در صورتی که پیشنهادی دریافت نکند قرارداد او به صورت خودکار تمدید می‌شود و طرفین تنها بر سر مسائل مالی باید با هم توافق کنند.

منبع: نسیم
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=144128

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x