تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

۴۰ کشته ارتش آزاد در درگیری با مدافعان حرم+عکس

  • کد خبر : 143741
  • 31 خرداد 1395 - 10:46

با گذشت ۲۴ ساعت از اشغال مناطق جدید در جنوب غربی شهر حلب توسط ائتلاف دو گروه تروریستی تکفیری ارتش آزاد و القاعده، منابع میدانی سوری از کشته شدن ۴۰ تن از تروریستهای ارتش آزاد در درگیری با مدافعان حرم حضرت زینب (س) خبر داده اند.

 

گروه بین الملل «کمال مهر»؛- با گذشت ۲۴ ساعت از اشغال مناطق جدید در جنوب غربی شهر حلب توسط ائتلاف دو گروه تروریستی تکفیری ارتش آزاد و القاعده، منابع میدانی سوری از کشته شدن ۴۰ تن از تروریستهای ارتش آزاد در درگیری با مدافعان حرم حضرت زینب (س) خبر داده اند.

تلفات 40 نفری ارتش آزاد در درگیری با مدافعان حرم+عکس
بنابر این گزارش، این آمار تنها مربوط به تلفات این گروه تروریستی تکفیری در درگیری های کمتر از ۲۴ ساعت گذشته بوده و بیانگر مشارکت وسیع و همپیمانی جدی این گروه مورد حمایت برخی کشورهای غربی، اسراییل، ترکیه و عربستان با شبکه تروریستی بین المللی القاعده در حمله به مواضع نیروهای مدافع حرم حضرت زینب (س) و ارتش سوریه می باشد. از سوی دیگر حملات روز گذشته در حالی به وقوع پیوسته است که سازمان ملل متحد از اجرای طرح آتش بس فراگیر در جبه های سوریه خبر داده بود. این طرح از حمایت ظاهری آمریکا و روسیه برخوردار بوده و دولت سوریه نیز بر اساس قوانین و تعهدات بین المللی اجرای آن را متعهد شده بود.
تلفات 40 نفری ارتش آزاد در درگیری با مدافعان حرم+عکس
تلفات 40 نفری ارتش آزاد در درگیری با مدافعان حرم+عکس
تلفات 40 نفری ارتش آزاد در درگیری با مدافعان حرم+عکس
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=143741

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x