تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

یک پیرزن انگلیسی “مودب‌ترین جستجوگر گوگل” شناخته شد!+تصاویر

  • کد خبر : 143703
  • 30 خرداد 1395 - 16:37

یک پیرزن انگلیسی در جستجوهای اینترنتی خود در گوگل از عبارات “لطفا” و “متشکرم” استفاده می‌کند.

به گزارش گروه بین الملل «کمال مهر»؛ به نقل از گاردین، شرکت گوگل از یک پیرزن ۸۶ ساله انگلیسی بابت استفاده از عبارات “لطفا” و “متشکرم” در ابتدا و انتهای جستجوهای اینترنتی خود تشکر کرد.
یک پیرزن انگلیسی
«بن جان» – نوه این پیرزن انگلیسی – در گفتگو با بی‌بی‌سی اعلام کرد وقتی لپ‌تاپ مادربزرگش را به طور اتفاقی باز کرده است متوجه شده است که او در قسمت مربوط به جستجوی اینترنتی گوگل نوشته است: “لطفا عدد رومی MCMXCVIII را ترجمه کنید، متشکرم.”
یک پیرزن انگلیسی
وی بلافاصله از مادربزرگ خود پرسید چرا از “لطفا” و “متشکرم” در جستجوی خود استفاده کرده است و مادربزرگ او گفت استفاده از این عبارات باعث می‌شود گوگل جستجوی او را سریعتر از دیگران انجام دهد!
جان پس از مشاهده این جستجوی اینترنتی مودبانه، تصویری از آن را در شبکه اجتماعی توییتر منتشر کرد که با واکنش گسترده‌ کاربران مواجه شد. او در صفحه توییتر خود نوشت مادربزرگش گمان می‌کند یک انسان در دفتر مرکزی گوگل جستجوی کاربران را می‌خواند و به آنها پاسخ می‌دهد!
یک پیرزن انگلیسی
دفتر گوگل در انگلیس پس از انتشار گسترده این جستجوی مودبانه اینترنتی در شبکه‌های اجتماعی، در حساب کاربری خود در توییتر ضمن تشکر از لحن مودبانه این پیرزن انگلیسی خطاب به نوه او نوشت: در میان میلیاردها جستجوی اینترنتی روزانه، جستجوی اینترنتی مادربزرگ تو لبخند را به لبان ما آورد. دفتر گوگل در انگلیس در ادامه این پست توییتری، ترجمه عدد رومی جستجوشده را نیز سال ۱۹۹۸ اعلام کرد!
یک پیرزن انگلیسی
علاوه بر این، دفتر مرکزی گوگل در آمریکا نیز در صفحه رسمی خود در توییتر که بیش از ۱۵ میلیون دنبال‌کننده دارد، از این پیرزن انگلیسی بابت جستجوهای مودبانه‌اش تشکر کرد و نوشت: مادربزرگ عزیز، نیازی به تشکر نیست!
یک پیرزن انگلیسی
تلویزیون انگلیس حین پخش برخی برنامه‌ها برای اشاره به سال تولید آنها از اعداد رومی استفاده می‌کند و ظاهراً این پیرزن انگلیسی نیز برای آگاهی از سال تولید برنامه مورد علاقه‌اش، خواستار تبدیل عدد رومی آن به عدد لاتین شده است.
انتهای پیام /
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=143703

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x