تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

شکار دختران دم بخت به بهانه ازدواج/ پسر شیطان صفت را شناسایی کنید+تصاویر

  • کد خبر : 143699
  • 30 خرداد 1395 - 16:30
شکار دختران دم بخت به بهانه ازدواج/ پسر شیطان صفت را شناسایی کنید+تصاویر

مردی که دختران دم بخت را فریب داده و از آنان اخاذی می‌کرد، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش گروه اجتماعی «کمال مهر»؛،‌ در مورخه ۲۵/۰۱/۱۳۹۵ خانم جوانی ( ۳۰ ساله ) با مراجعه به کلانتری ۱۲۳ نیاوران به مأمورین اعلام کرد که از طریق سایت همسریابی با فردی بنام “محمد . م” آشنا شده است که این شخص با طرح پیشنهاد ازدواج ، اعتماد وی را جلب نموده و پس از گذشت مدت کوتاهی اقدام به کلاهبرداری ۲۵۰ میلیون تومانی از شاکیه نموده است .
پرونده در پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ :
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع کلاهبرداری و به دستور بازپرس شعبه نهم دادسرای ناحیه یک تهارن ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .
اظهارات شاکی پرونده :
شاکی پرونده پس از حضور در پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : ” چندی پیش ، در سایت همسریابی با جوانی آشنا شدم که خودش را دارای مدرک دکتری در رشته معماری و همچنین فرزندخوانده یکی از جراحان مطرح کشور در زمینه مغز و اعصاب معرفی کرد ؛ پس از گذشت مدت زمان کوتاهی ، این شخص به بنده پیشنهاد ازدواج داد و به این شیوه و شگرد اعتماد مرا جلب کرد و در ادامه ضمن فریب بنده مبلغ دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به بهانه های مختلف گرفت .
شکار دختران دم بخت به بهانه ازدواج/ پسر شیطان صفت را شناسایی کنید+تصاویر
شاکی پرونده در ادامه اظهاراتش به کارآگاهان گفت : ” پس از گذشت مدتی ، درخواست بازپرداخت وجوهات پرداختی را نمودم که محمد با تهدید مدعی شد که اقدام به تهیه فیلم از من نموده و در صورت ادامه پیگیری جهت گرفتن پولِ خود ، او نیز اقدام به انتشار فیلم در شبکه های مجازی خواهـد کرد ” .
دستگیری متهم در حین ایجاد مزاحمت خیابانی :
با توجه به حساسیت ایجاد شده ، پرونده به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت ؛ در همان تحقیقات اولیه مشخص شد که متهم از مجرمین سابقه داری است که پیش از این نیز به اتهام کلاهبرداری به همین شیوه و شگرد دستگیر و روانه زندان شده و در حال حاضر نیز تحت تعقیب مرجع قضایی دادسرای ناحیه ۲ تهران قرار دارد .
در ادامه تحقیقات پلیسی جهت شناسایی مخفیگاه و دستگیری “محمد . م” ، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که وی به علت ایجاد مزاحمت خیابانی توسط عوامل کلانتری ۱۰۱ تجریش دستگیر شده که بلافاصله با هماهنگی مرجع قضایی ، “محمد . م” (متولد ۱۳۶۱) در اختیار پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .
تحقیقات پلیسی :
با انتقال “محمد . م” به پایگاه یکم پلیس آگاهی و ادامه ی تحقیقات ، محل سکونت مجردی متهم در محله امیرآباد شمالی شناسایی و در بازرسی از این محل ، تعداد زیادی گوشی های تلفن همراه متلق به افراد غیر کشف شد .
با شناسایی صاحبان گوشی های تلفن همراه و مراجعه این افراد به پایگاه یکم آگاهی مشخص شد که تمامی مالباختگان ، زنان و دختران جوانی هستند که همگی از طریق شبکه های مجازی بویژه سایت همسریابی با متهم آشنا شدند .
شکار دختران دم بخت به بهانه ازدواج/ پسر شیطان صفت را شناسایی کنید+تصاویر
این افراد پس از مواجه حضوری با متهم و شناسایی دقیق وی ، در اظهاراتی مشابه عنوان داشتند که متهم در زمان قرار ملاقات حضوری با ایشان ، به بهانه های مختلف از جمله گرفتن داشتن تماس تلفنی فوری اقدام به گرفتن گوشی های تلفن همراه از آنها کرده و نهایتا با سوء استفاده از اعتماد و غفلت این افراد اقدام به سرقت گوشی های تلفن همراه نموده و از محل متواری شده است .
سرهنگ کارآگاه کرم یوسف وند ، رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : ” در ادامه رسیدگی به پرونده و مواجه حضوری متهم با شاکی اصلی پرونده ، متهم صراحتا به کلاهبرداری ، فریب و همچنین تهدید به انتشار تصاویر شاکی در شبکه های مجازی اعتراف نمود ؛ همچنین در ادامه تحقیقات ، متهم صراحتا به دهها فقره سرقت گوشی تلفن همراه از زنان و دختران جوان نیز اعتراف داشته است ” .
رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، در پایان این خبر با اشاره به دستور مقام قضایی مبنی بر انتشار بدون پوشش تصویر متهم عنوان داشت : ” با توجه به اعتراف صریح متهم به دهها فقره سرقت به شیوه و شگرد مذکور ، شناسایی تعدادی از شکات و مالباختگان و به جهت شناسایی جرایم ارتکابی از سوی متهم و همچنین شناسایی سایر شکات ، مالباختگان و بویژه سایر افرادی که به دلایل مختلف تاکنون اقدامی جهت شکایت از متهم نداشته اند ، دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم از سوی بازپرس محترم پرونده صادر شده است ؛ لذا از کلیه شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند دعوت می شود تا جهت پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اتوبان شهید صدر ( مسیر شرق به غرب ) – ابتدای خیابان قلندری شمالی مراجعه نمایند ” .
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=143699

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x