تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

۱۵۰۰ زن آمریکایی، متقاضی برهنه شدن در مقابل ترامپ!

  • کد خبر : 143670
  • 30 خرداد 1395 - 15:55
۱۵۰۰ زن آمریکایی، متقاضی برهنه شدن در مقابل ترامپ!

پیشنهاد برپایی یک تجمع اعتراضی “بدون پوشش” علیه ترامپ با استقبال زنان رو به رو شده است.

به گزارش گروه بین الملل«کمال مهر»؛ به نقل از تلگراف، پیشنهاد برپایی یک تجمع اعتراضی “بدون پوشش” در نشست ماه آینده مجمع ملی حزب جمهوری‌خواه در اعتراض به احتمال معرفی «دونالد ترامپ» به عنوان نامزد نهایی این حزب در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با استقبال گسترده زنان رو به رو شده است.
یک هنرمند مرد آمریکایی به نام “اسپنسر تانیک” هفته گذشته با طرح این پیشنهاد، خواستار حضور ۱۰۰ زن در این تجمع اعتراضی شد.
اما این پیشنهاد بلافاصله مورد استقبال گسترده زنان قرار گرفت؛ به طوریکه تاکنون حدود ۱۵۰۰ زن داوطلب شده‌اند تا برای نشان دادن اعتراض خود نسبت به دورنمای حضور ترامپ در کاخ سفید، خود را در مقابل محل برگزاری نشست مجمع ملی حزب جمهوری‌خواه برهنه کنند!
بسیاری از داوطلبان زن، دلیل تمایل خود برای حضور در این تجمع اعتراضی را اظهارات خصمانه ترامپ علیه زنان و همچنین مهاجران اعلام کرده‌اند.
تانیک که پیش از این در چند شهر دیگر از جمله سیدنی و مکزیکوسیتی نیز اقدام به برپایی تجمعات اعتراضی بدون پوشش کرده بود، در گفتگو با رسانه‌ها، استقبال زنان آمریکایی از پیشنهاد اخیرش برای برهنه شدن در مقابل محل برگزاری مجمع ملی حزب جمهوری‌خواه را “باورنکردنی” توصیف کرد.
وی انگیزه خود برای برپایی این تجمع را نیز خلق آینده‌ای بهتر برای دخترانش اعلام کرد.
ترامپ تاکنون در طول رقابت‌های انتخاباتی خود بارها از عبارات تحقیرآمیز علیه زنان استفاده کرده و همین مسئله، حمایت زنان آمریکایی از نامزدی او را تحت تاثیر قرار داده است.
مجمع ملی حزب جمهوری‌خواه قرار است روز ۱۸ ژوئیه (۲۸ تیرماه) در شهر کلیولند واقع در ایالت اوهایو برای معرفی ترامپ به عنوان نامزد نهایی خود در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا تشکیل جلسه دهد.
انتهای پیام /
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=143670

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x