تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
0

از دیدار مسئولان قضایی با مقام معظم رهبری تا برگزاری همایش با حضور سران ۳ قوه

  • کد خبر : 143658
  • 30 خرداد 1395 - 15:40
از دیدار مسئولان قضایی با مقام معظم رهبری تا برگزاری همایش با حضور سران ۳ قوه

سخنگوی قوه قضائیه گفت: در هفته قوه قضائیه مدیران و مسئولان قوه قضائیه با مقام معظم رهبری دیدار خواهند کرد تا از بیانات ایشان استفاده کنند.

به گزارشگروه اجتماعی«کمال مهر»؛حجت السلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه ای سخنگویی قوه قضائیه در نشست خبری که امروز(یکشنبه) به منظور تشریح برنامه های هفته قوه قضائیه برگزار شد، اظهار داشت:یکی از برنامه های اجرایی در هفته قوه قضائیه دیدار مدیران و مسئولان قوه قضائیه با مقام معظم رهبری است و گزارشی از عملکرد این قوه توسط ریاست قوه قضائیه در این جلسه ارائه می شود.

وی افزود: رهنمود های مقام معظم رهبری می تواند چراغ راه ما در آینده باشد.

معاون اول قوه قضاییه ادامه داد: دیدار با مقام معظم رهبری به منظور بهره‌مندی از بیانات ایشان انجام می‌شود و باتوجه به اینکه این دیدار در ماه رمضان صورت می‌گیرد در آستانه افطار خواهد بود.
حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای با اشاره به دیگر برنامه های هفته قوه قضاییه بیان داشت : در این هفته همایشی با حضور سران ۳ قوه و بسیاری از مقامات لشکری و کشوری و دستگاه‌های مختلف و رسانه‌های عمومی و تمامی مدیران قوه قضاییه برگزار می‌شود که این همایش از چند نظر دارای اهمیت است.
وی ادامه داد: در این همایش تمام مسائل قوه قضایه به صورت مستقیم و غیرمسقتیم بیان می‌شود و در پایان گزارشی تفضیلی توسط وزیر دادگستری ارائه می‌شود که تمام مطالب را به صورت عریان در معرض دید مردم و رسانه‌ها قرار می‌دهد.
رئیس ستاد بزرگداشت هفته قوه قضاییه گفت: در این همایش سران ۳ قوه دیدگاه‌های خود را بیان می‌کنندکه جزء بی‌نظیرترین برنامه‌ها است و تمام مدیران قوه‌قضاییه شاهد جمع‌بندی از عملکرد خودشان خواهند بود و نقطه نظر مسئولان را در رابطه با عملکرد خود می شنوند.
حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای با اشاره به دیگر برنامه‌های هفته قوه قضاییه بیان داشت: جلسه دیگر به منظور حضور در مرقد امام راحل به منظور تجدید میثاق با بنیانگذار انقلاب در این هفته برگزار خواهد شد، زیرا ما اعتقاد داریم امام زنده است و در حرم ایشان حاضر خواهیم شد تا تجدید میثاقی با احیاگر این عصر داشته باشیم و بگوییم در پس احیای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌ایم و تا آخر در مسیر ولی فقیه باقی خواهیم ماند.
وی تأکید کرد: از آنجایی که ما هرچه داریم از برکت خون شهدا است در هفته قوه قضاییه دیداری با مجموعه‌ای از خانواده ایثارگران قوه قضاییه نیز خواهیم داشت.
سخنگوی قوه قضاییه افزود: طبق آمار، ۲۵۵ شهید از جمله شهید آیت الله بهشتی و شهید قدوسی در مجموعه قوه قضاییه حضور دارند؛ همچنین این قوه دارای بیش از ۵۰۰۰ جانباز بالای ۲۵ درصد است که در مجموعه می‌توان گفت قوه قضاییه دارای بیش از ۱۶ هزار شهید، جانباز و رزمنده است.

در حال تکمیل…

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=143658

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x