تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
0

عملکرد مدافع کروات مدنظر پرسپولیس +جدول

  • کد خبر : 143593
  • 30 خرداد 1395 - 10:13
عملکرد مدافع کروات مدنظر پرسپولیس +جدول

پرسپولیس قصد دارد تا برای رفع مشکلاتش در فاز دفاعی مدافعی را جذب کند که ملیت کروات دارد اما متولد شهر سیدنی استرالیا است.

گروه ورزش«کمال مهر»؛ – پرسپولیس برای پر کردن لیست مدافعانش تصمیم به جذب یک بازیکن کروات گرفته که متولد سیدنی است و سابقه‌ای در فوتبال کرواسی ندارد. این بازیکن چپ‌پا با توانایی بازی در دو پست مدافع میانی و چپ آنتونی گولچ (Antony Golec) نام دارد.

حضور یک دقیقه‌ای در فینال مولداوی

آنتونی از سال ۲۰۰۸ پای به دنیای حرفه‌ای فوتبال گذاشت تا طی ۸ سال در چهار تیم استرالیایی توپ بزند. این مدافع در فصل اخیر برای نخستین‌بار از فوتبال استرالیا خارج شد تا به لیست شریف مولداوی اضافه شود.

گولچ برای قهرمان لیگ برتر مولداوی ۱۱ بازی انجام داد و پس از آن تصمیم گرفت با انتخاب پرسپولیس پای به ششمین باشگاه در طول زندگی فوتبالی‌اش بگذارد.

* استارت با پیروزی بر ویکتوری

مدافع مدنظر برانکو ایوانکوویچ ۱۹۱ سانتی‌متر بلندی قامت دارد. آنتونی اولین‌بار شنبه چهارم آبان ماه سال ۱۳۸۷ پیراهن سیدنی یونایتد را در لیگ A استرالیا برابر تیم ویکتوری ملبورن بر تن کرد. ۷ سال و ۷ ماه و ۲۵ روز قبل بخت با یونایتدی‌ها یار بود که در اولین حضور ۹۰ دقیقه‌ای آنتونی، ویکتوری سرشناس را ۲ بر صفر شکست دادند.

گولچ که پیراهن شماره ۱۳ سیدنی را بر تن می‌کرد طی ۳ فصل برای این تیم فقط ۹ بازی انجام داد و البته هرگز موفق به گلزنی نشد.

* گلزنی شماره ۱۲ در هفته ۱۳

آنتونی ابتدای فصل ۱۲-۲۰۱۱ لیگ A استرالیا به آدلاید یونایتد پیوست. نتیجه نسبتا بد نبود چون بیشتر از مجموع ۳ فصل بازی کرد. حتی با پوشیدن پیراهن شماره ۱۲ آدلاید موفق شد در هفته سیزدهم رقابت‌ها دروازه ولینگتون فونیکس را باز کند.

این اتفاق جمعه نهم دی ماه سال ۱۳۹۰ روی داد. البته از آن گل ۴ سال و ۵ ماه و ۲۰ روز گذشت و آنتونی دیگر موفق به گلزنی برای هیچ تیمی نشد.

* بازی در کنار یک سپاهانی

جالب اینکه مدافع مدنظر پرسپولیسی‌ها طی دو فصل همبازی سرجیوفان دیک هلندی- اندونزیایی بود. همان هافبکی که در لیگ سیزدهم پیراهن سپاهان اصفهان را بر تن کرد. آنتونی و سرجیو در سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۳ با هم در آدلاید یونایتد حضور داشتند.

به هر تقدیر مدافع چپ مورد علاقه برانکو ایوانکوویچ بعد از آن در فصل ۱۴-۲۰۱۳ فرصت بازی برای آدلاید را پیدا نکرد تا تنها ۲ مرتبه در تقابل با پرث گلوری و بریزبان روآر روی نیمکت بنشیند. اینچنین بود که در فصل ۱۵-۲۰۱۴ پیراهن وسترن سیدنی واندرز را بر تن کرد.

* قهرمانی شریف

آنتونی گولچ ۱۷ بازی برای وسترن انجام داد و این بیشترین حضور او در یک فصل از بازی‌های لیگ A استرالیا بود!

این مدافع فصل قبل به دیگر تیم استرالیایی پرث گلوری پیوست اما بعد از هفته نهم رقابت‌ها ترجیح داد راه لیگ برتر مولداوی را در پیش بگیرد.

گولچ در مولداوی پیراهن تیم شریف را بر تن کرد که با ۱۴ قهرمانی در لیگ برتر، ۸ قهرمانی در جام جذفی و کسب ۴ سوپرجام پرافتخارترین باشگاه این کشور است.

* فقط برای اتلاف وقت

اما نقش آنتونی در مرحله فینال لیگ مولداوی در قهرمانی شریف چه بوده است؟

طبق قوانین فوتبال مولداوی اگر دو تیم مدعی قهرمانی در هفته پایانی رقابت‌ها امتیاز برابر داشته باشند باید در پلی‌آف با هم روبه‌رو شوند. در فصل اخیر این اتفاق افتاد تا شریف همراه با تیم داسیا که ۶۵ امتیاز گرفته بود راهی پلی‌آف شود.

در بازی رفت دو تیم به تساوی یک- یک رضایت دادند. در این دیدار مدافع مدنظر پرسپولیس وارد لیست ۲۳ نفره شریف هم نشد.

در بازی دوم که ۲۱ روز قبل برگزار شد گل دقیقه ۸۸ گالسیج رای به برتری شریف و قهرمانی این تیم داد.

جالب اینکه در بازی ۹ خرداد آنتونی گولچ از دقیقه ۹۲ به جای ایوانسیچ وارد ترکیب شریف شد تا با حضور چند ثانیه‌ای شریک قهرمانی این تیم باشد.

باید دید مدافعی که گفته می‌شود از نظر فنی مورد توجه برانکو قرار گرفته در نهایت پرسپولیسی خواهد شد یا خیر؟ و اگر این اتفاق افتاد آیا عملکرد مدنظر برانکو را به نمایش خواهد گذاشت؟

عملکرد گولچ در طول دوران حرفه ای

فصل

لیگ

تیم

تعداد بازی

حضور در ترکیب اصلی

مجموع دقایق بازی

گل زده

نکته ویژه

۲۰۰۹-۱۰

A استرالیا

سیدنی

یونایتد

۳

۱

۹۲

۹۰دقیقه برابر پرث گلوری به میدان آمد

۲۰۱۰-۱۱

A استرالیا

سیدنی

یونایتد

۱

۱

۳۹

در ۳۹ دقیقه پایانی بازی هفته دوم برابر نورسرن فیوری به میدان آمد

۲۰۱۱-۱۲

A استرالیا

آدلاید یونایتد

۱۱

۱۰

۹۰۸

۱

هفته ۱۳به ولینگتون فونیکس (۶۲) گل زد

۲۰۱۲-۱۳

A استرالیا

آدلاید یونایتد

۱۵

۱۵

۱۳۵۰

۲۰۱۳-۱۴

A استرالیا

آدلاید یونایتد

فقط ۲ هفته برابر پرث گلزنی و بریزبان روار روی نیمکت نشست

۲۰۱۴-۱۵

A استرالیا

وسترن سیدنی واندرز

۱۷

۱۶

۱۴۰۸

۲۰۱۵-۱۶

A استرالیا

پرث گلوری

۶

۶

۵۴۰

بین هفته‌های اول تا نهم شانس بازی پیدا کرد و سپس جدا شد

۲۰۱۵-۱۶

برتر مولداوی

شریف

۱۱

۱۰

۹۰۰

با این تیم قهرمان مولداوی شد

مجموع

۶۴

۵۹

۵۲۳۷

۱

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=143593

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x