تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

رونمایی از ۳ محصول جدید یگان ویژه

  • کد خبر : 143404
  • 28 خرداد 1395 - 17:12

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا از رونمایی از سه محصول جدید یگان ویژه در هفته ناجا خبر داد.

به گزارش«کمال مهر»؛سردار حسن کرمی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره محصولات و تولیدات جدید یگان ویژه، اظهار کرد: یکی از سیاست‌هایی که ما در یگان ویژه داریم توجه به اصل بازدارندگی و اجتماعی بودن است و از این رو در طراحی محصولات یگان ویژه آن را مدنظر قرار می‌دهیم. همچنین تاکید دیگری که در مورد محصولات یگان ویژه وجود دارد این است که باید تمام محصولات ما ساخت داخل باشد؛ یعنی محصولات ما باید بومی و تماما ساخت داخل باشد و جز در مواردی معدود که مشابه داخلی آن وجود نداشته ما محصولاتمان تولید داخل کشور است.

وی با تاکید بر اینکه یگان ویژه به دنبال این است که فناوری ساخت همان چند مورد معدود را نیز در داخل کشور داشته و اجرایی کند، گفت: از سوی دیگر محصولات یگان ویژه باید متناسب با شرایط، تهدیدات و حتی سیاست‌های اجتماعی و مردم محوری مان باشد.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا ادامه داد: در همین راستا کارهای مطالعاتی، تحقیقی و آزمایشی ما همواره ادامه دارد و همکاران من بر روی چندین پروژه مشغول فعالیت هستند که سه مورد آن در آینده‌ای نزدیک رونمایی خواهد شد.

کرمی با بیان اینکه فعلا درباره ویژگی ها و کارکردهای این محصولات خبری منتشر نخواهد شد، درباره زمان رونمایی از این محصولات نیز به ایسنا گفت: به احتمال زیاد تا پایان تابستان و هفته ناجا از این محصولات رونمایی شود. و تنها چیزی که در حال حاضر درباره آن می‌توان گفت این است که این محصولات ساخت متخصصان داخلی کشورمان است و عمدتا مشابه خارجی آنها وجود ندارد.

وی با تاکید بر اینکه یگان ویژه نیرویی مردمی و اجتماعی است، تصریح کرد: امروزه بسیاری از اقدامات و خدمات اجتماعی از سوی یگان ویژه انجام می‌شود، به عنوان مثال در  راهپیمایی اربعین ما از تجهیزاتمان برای خدمت رسانی به زائران استفاده کردیم و در طرح‌های همچون طرح دریا نیز به منظور حفظ جان شهروندان در سواحل مستقر هستیم.

 

انتهای پیام/بخ

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=143404

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x