تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

خوی اشرافی‌گری دولت یازدهم عامل اصلی حقوق‌های نجومی/ شب پرداخت یارانه مصیبت عظماست یا حقوق های نجومی؟

  • کد خبر : 143403
  • 28 خرداد 1395 - 17:11
خوی اشرافی‌گری دولت یازدهم عامل اصلی حقوق‌های نجومی/ شب پرداخت یارانه مصیبت عظماست یا حقوق های نجومی؟

احمد علیرضا بیگی با اشاره به دریافت حقوق‌های چند میلیونی توسط برخی از مدیران دولتی گفت: از من نظر من علت اصلی این موضوع خوی اشرافی‌گری دولت است و فراغت دولتی‌ها از غم و درد مردم می‌بینم که رهبری هم این مطلب را به مسئولان دولت متذکر شده‌اند.

  به گزارش«کمال مهر»؛ احمد علیرضا بیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به دریافت حقوق‌های چند میلیونی توسط برخی از مدیران دولتی اظهار داشت: این واقعیت تلخی است که وجود دارد و تا قبل از منتشر شدن این فیش‌ها هم این واقعیت وجود داشت اما دولتی‌ها آن را انکار می‌کردند.

وی افزود: سخنگوی دولت تا پیش از منتشر شدن فیش‌های حقوقی اصل این موضوع را انکار می‌کرد ولی اخیرا متوجه شد‌ه‌اند که چنین پدیده‌ی زشتی وجود دارد که عده‌ای در زمره‌ی مدیران هستند که با تمسک به برخی از مصوبه‌ها و آیین‌ نامه‌ها حقوق‌های چند صد میلیونی دریافت می‌کنند.

نماینده مردم تبریز در خصوص علت اصلی رخ دادن پدیده‌های این‌چنینی در دولت یازدهم گفت: به نظر من علت اصلی این موضوع خوی اشرافی‌گری دولت است و فراغت دولتی‌ها از غم و درد مردم می‌بینم که رهبری هم این مطلب را به مسئولان دولت متذکر شده‌اند.

بیگی با بیان اینکه حضور مدیرانی با حقوق‌های چند صد میلیونی در مجموعه دولت ، آفت اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی است عنوان کرد: ما در شرایطی شاهد دریافت حقوق‌های نجومی مدیران هستیم که دولتی‌ها برای پرداخت یارانه به مردم اعلام می‌کنند که شب پرداخت یارانه‌ها شب مصیبت عظمای دولت است.

وی ادامه داد: اجرایی شدن دستور رئیس جمهور می‌تواند ثابت کند که دولت از این مشی و مرام به دور است و سمت قانون و رعایت حقوق مردم حرکت می‌کند و ما منتظریم تا دستور رئیس جمهوری اجرایی شود و در حد یک نامه باقی نماند.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مدیران متخلف باید از سمت خودشان عزل شوند گفت: قوای سه گانه باید در شرایط حساس کنونی که کشور با رکود اقتصادی درگیر است، نظارت خود را بر روی نیروهای زیرمجموعه خودشان بیشتر کنند تا در چنین شرایطی مردم شاهد دریافت حقوق‌های چند صد میلیونی توسط مدیران دولتی نباشند.

بیگی با اشاره به تعطیلی واحدهای صنعتی اظهارداشت: امروز ما شاهد تعطیلی واحد‌های تولیدی زیادی از قبیل، ارج، ماشین‌سازی تبریز، پارس الکتریک هستیم و این یک سریال زنجیره‌ای است که اگر شرایط موجود ادامه یابد این سریال هم ادامه خواهد داشت؛ از طرفی هر روز شاهد مردمی هستیم که انتظار دارند برای آن‌ها چاره‌جویی شود، لذا شنیدن چنین اخباری برای مردم اصلا خوشایند نیست و مسئولان باید هرچه سریعتر با عوامل دریافت و پرداخت حقوق‌های نجومی برخورد قاطع داشته باشند.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=143403

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x