تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
0

قلعه نویی و خاطره تلخش از بازیکن جدید تراکتور

  • کد خبر : 143372
  • 27 خرداد 1395 - 17:17
قلعه نویی و خاطره تلخش از بازیکن جدید تراکتور

پس از حرف و حدیث‌های فراوان بالاخره کاپیتان اسبق پرسپولیس شاگرد امیر قلعه‌نویی شد. در حالی که پیشتر در ابتدای لیگ چهاردهم نیز این احتمال وجود داشت.

گروه ورزش «کمال مهر»؛محمد نوری دوست داشت دوباره پیراهن پرسپولیس را بر تن کند. با این حال عدم استقبال کادرفنی قرمزهای پایتخت کاپیتان سابق ارتش سرخ را روانه تبریز کرد.

محمد نوری در المسیمیر فصل چندان موفقی را پشت‌سر نگذاشت. این هافبک طراح اگرچه که در تمام فصل ۱۶-۲۰۱۵ لیگ ستارگان مهره ثابت میانه میدان تیم قطری بود اما در نهایت با سقوط این تیم به دسته پایین‌تر دوباره راهی لیگ برتر ایران شد.

مرتبه اول

کاپیتان اسبق پرسپولیس یک مرتبه در انتهای لیگ سیزدهم به امیر قلعه‌نویی نزدیک شده بود. آن سال نیمکت‌نشینی‌های زیاد عاملی شده بود تا نوری ترغیب به ترک کردن پرسپولیس شود.

در ابتدای لیگ چهاردهم استقلالی که امیر قلعه‌نویی را روی نیمکت خود داشت دنبال یک بازیساز خوب می‌گشت. محمد نوری ناراضی از نیمکت‌نشینی در پرسپولیس، گزینه مدنظر ژنرال آبی‌ها بود.

به‌نظر می‌رسید نوری با قلعه‌نویی فاصله چندانی ندارد اما حضور کاپیتان قرمزها در اردوی رقیب آبی، هزینه‌های زیادی را برای این بازیکن به همراه داشت. در نهایت هم نوری ترجیح داد یک فصل دیگر در پرسپولیس بماند.

 ژنرال را برد و رفت

نکته قابل توجه در این میان آخرین رویارویی محمد نوری و امیر قلعه‌نویی بود. در ایستگاه آخر لیگ چهاردهم پرسپولیس و محمد نوری موفق شدند استقلال قلعه‌نویی را یک بر صفر شکست دهند.

در واقع جمعه ۲۵ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۴ یک خاطره متفاوت را در ذهن نوری و قلعه‌نویی بر جای گذاشت. دقیقا یک سال و یک ماه و یک روز قبل پرونده حضور امیر قلعه‌نویی در استقلال با قبول شکست در داربی تهران بسته شد.

در مقابل نوری هم برای آخرین‌بار پیراهن پرسپولیس را بر تن کرد با این تفاوت که پس از شکست دادن استقلال و قلعه‌نویی از فوتبال ایران رفت.

حال باید منتظر ماند و دید سرانجام شاگردی محمد نوری برای امیر قلعه‌نویی و این بازیکن خوشایند خواهد بود یا خیر؟

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=143372

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x