تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
0

البرز در بحث های بهداشت و درمان، ورزش و خدمات جزو استان های ضعیف کشور است

  • کد خبر : 143344
  • 27 خرداد 1395 - 16:51
البرز در بحث های بهداشت و درمان، ورزش و خدمات جزو استان های ضعیف کشور است

عزیز اکبریان گفت: استان البرز در بحث های بهداشت و درمان، بحث های ورزشی و خدماتی جزو استان های ضعیف کشور است و اگر سیستم بانکی همیاری کند می تواند به استانی برخوردار تبدیل شود.

 

گروه استانی«کمال مهر»؛»؛ عزیز اکبریان، نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان البرز که با حضور رئیس کل بانک مرکزی و کلیه مسئولین دستگاه های اجرایی استان در سالن شهدای استانداری برگزار شد گفت: استان البرز ، از پیشینه ی خاصی برخوردار است که محدودیت های زیادی را داشته و پشت سر گذاشته است.

وی افزود: این استان همچنین در بحث  های بهداشت و درمان، بحث های ورزشی و خدماتی جزو استان های ضعیف کشور است و اگر سیستم بانکی همیاری کند میتواند به یک استان برخوردار تبدیل شود زیرا فرصتهای خوبی در البرز وجود دارد که فرودگاه پیام یکی از این فرصتها است.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:  فرودگاه پیام، فرودگاه امام، راه آهن، مترو و پارک جنگلی ۲۰ میلیون نفری ویژگی هایی است که در یک استان برای هر تولید کننده ای مقرون به صرفه است  و  میتواند شکوفایی بهتری را برای استان به ارمغان بیاورد.

اکبریان با بیان اینکه رکود بلای خانمانسوز امروز ما است اظهار داشت: امروز علاوه بر رکود،تولید نیز کم شده است و کسبه  ها بابت اجاره مغازه و رکود بازار به مشکل بر خورده اند، با این رکود و نرخ بالای سود بانکی و ارزش افزوده و بالا بودن هزینه های تولیدی ، کدام کشور و کدام تولید کننده میتواند قد علم کند.

وی تأکید کرد: هیچ تولید کننده ای براش مقرون به صرفه نیست که تولید کند، تولید کننده ای که باید نقد بخرد و نسیه بفروشد و معلوم نیست که چه زمانی میتواند به پول سرمایه خود برسد وضعیتش مشخص است.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی افزود: با جریمه هایی که وجود دارد و از آن طرف هم بیمه مشکل چند برابر می شود، در نهایت بیمه می آید و کار را تعطیل می کند، مالیات می آید و تعطیل می کند، طرف از از دولت طلب دارد و کسی پولش را نمی دهد، حالا بخش خصوصی هم از دولت طلب دارد و کسی پولش را پرداخت نمی کند و باید این مشکل از اساس حل بشود.

اکبریان خاطر نشان رکد: اگر این دولت تدبیر و امید است، مردم و تولید کننده باید امید پیدا کنند، که شاید به ثبات برسند و از آسیب های عجولانه ای که در دولت قبل خود ما هم  منتقد آن بودیم، رها شوند، تصمیمی که گرفته شده دارد همه را نابود میکند و باید از این رده بیرون بیاییم.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=143344

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x