تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
0

(تصاویر) معروف ترین زن انگلیسی چه لباس هایی می پوشد؟

  • کد خبر : 143120
  • 26 خرداد 1395 - 11:08
(تصاویر) معروف ترین زن انگلیسی چه لباس هایی می پوشد؟

تنها معدودی زن در جهان هستند که برنامه روزانه ای به شلوغی برنامه روزانه کیت میدلتون، دوشس کمبریج، داشته باشند. با این حال، زمانی که شما قرار است یک نمایش «مائوری» زنده در نیوزیلند را تماشا کنید و بعد هم به دیدن یک زندان در همان نزدیکی بروید و همه این کارها را هم در مقابل دوربین رسانه های جهان انجام دهید، احتمالاً برای انتخاب لباس مناسب مشکل داشته باشید.

به گزارش«کمال مهر»؛، با این حال باید خوشحال بود که یک مزون طراحی لباس در بریتانیا هست که برای تقریباً هر موقعیت رسمی ای که بتوان تصورش را کرد، لباس مناسب در آستین دارد: کاترین واکر.

کیت میدلتون با لباس قرمز رنگی در برنامه کاخ ویندزور شرکت کرد که در دهه ۱۹۸۰ میلادی و زمانی که طراح پرنسس دایانا از آن استفاده می کرد معروف شد. این نخستین باری نیست که کیت میدلتون در این لباس دیده شده است. او نخستین بار از این لباس در تور سلطنتی دیدار از کانادا که در سال ۲۰۱۱ انجام گرفت دیده شد و این البته نخستین باری هم نبود که خانم دوشس به آتلیه کاترین واکر که در چلسی واقع شده اعتماد کرده بود.

 

کاترین واکر، برندی که با پرنسس دایانا مشهور شد

به گزارش ساعت ۲۴، کاترین واکر فروش البسه را در سال ۱۹۷۶ آغاز کرد. او سپس اولین فروشگاه فروش لباسش را در خیابان سیدنی در شهر چلسی باز کرد. خیلی زود، برند او بدل به برندی شناخته شده و معروف شد که حتی کسانی مانند پرنسس دایانا هم از او خرید می کردند.

کاترین واکر فرانسوی الاصل تهیه لباس برای پرنسس دایانا را زمانی که او با پرنس چارلز ازدواج کرد شروع کرد و در مجموع حدود ۱۰۰۰ لباس برای او تهیه کرد، از جمله لباس سیاه رنگی که او با آن دفن شد. کاترین واکر هم خود در سال ۲۰۱۰ از دنیا رفت و از آن تاریخ تا به امروز، این همسر اوست که برند طراحی لباس او را در اختیار دارد.

لیزا آرمسترانگ، دبیر بخش مد در نشریه تلگراف می گوید:«هیچ کس نمی تواند برند کاترین واکر را به این متهم کند که مشتری هایش را جوان تر از آنچه که هستند نشان بدهد. در واقع، بی نقص نشان دادن مشتری ها امضای این برند است.»

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=143120

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x