تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
0

کشف دستیار دنیزلی در استقلال +کارنامه

  • کد خبر : 143043
  • 26 خرداد 1395 - 9:35
کشف دستیار دنیزلی در استقلال +کارنامه

مدفع ۲ ساله و پرسپولیسی سابق که نتوانست هیچ وقت در اردوی قرمزها حقش را بگیرد حالا به استقلال پیوسته تا جایگاهی مناسب در تیم ملی داشته باشد.

گروه ورزش «کمال مهر»؛ – محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع ملی‌پوشی که در لیگ یازدهم شانس چندانی برای بازی در پرسپولیس پیدا نکرد، در دو فصل اخیر لیگ برتر آنقدر در ترکیب ملوان بندر انزلی درخشید که هم مورد توجه کادر فنی تیم‌‌های ملی امید و بزرگسالان قرار بگیرد و هم فصل جدید لیگ برتر را  در خط دفاعی استقلال سپری کند.

تا همین چند روز قبل به‌نظر می‌رسید هنوز از مدت زمان قرارداد بلندمدت این مدافع جوان با پرسپولیس باقی مانده باشد. اما مدارک موجود در سازمان لیگ نشان داد مدت زمان قرارداد محمدحسین و پرسپولیس ۲ سال و نیم بوده است.

اما در دقیقه نود محمد حسین تصمیمی جالب گرفت. این پرسپولیسی سابق که نتوانست هیچ وقت در اردوی قرمزها حقش را بگیرد حالا به استقلال پیوسته تا جایگاهی مناسب در تیم ملی داشته باشد.

۷۵ دقیقه موفق کنار ستاره‌ها

محمدحسین کنعانی‌زادگان وقتی فقط ۱۸ سال داشت یک مرتبه شانس پوشیدن پیراهن پرسپولیس در هفته آخر لیگ یازدهم را پیدا کرد.

در واقع این محسن عاشوری (مربی موقت قرمزها و دستیار دنیزلی) بود که در دیدار با فولاد، این جوان را وارد ترکیب اصلی پرسپولیس کرد تا ۷۵ دقیقه برای سرخپوشان تهرانی بازی کند. جمعه بیست و دوم اردیبهشت ماه سال ۹۱ فولاد گل اول بازی را با طالب ریکانی زد اما ارتش سرخ با ضربات علی کریمی (۵۶) و هاشمیان (۶۹) پیروز میدان شد.

۴ سال و یک ماه و ۴ روز قبل محمدحسین در حالی برای اولین و آخرین‌بار برای پرسپولیس در لیگ برتر به میدان آمد که علیرضا محمد جایگزین او شد. قابل تامل اینکه با رفتن عاشوری از پرسپولیس دیگر هیچ کدام از مربیان به محمدحسین اعتماد نکردند.

این جوان حتی چند ماهی به پرتغال فرستاده شد تا بلکه برای بیرامار توپ بزند اما در نهایت این اتفاق نیفتاد و کنعانی‌زادگان برگشت.

به این ترتیب محمدحسین در ادوار دوازدهم و سیزدهم لیگ برتر فرصتی برای نمایش توانایی‌هایش نیافت تا از ابتدای لیگ چهاردهم راهی ملوان شود.

استارت با استقلال ویسی

با ورود به ملوان، کنعانی‌زادگان ۲۰ ساله شرایطی جدید را تجربه کرد. نصرت ایراندوست باتجربه از هفته ششم لیگ چهاردهم محمدحسین را وارد ترکیب اصلی ملوان کرد.

آن روز ملوان با استقلال خوزستان یک- یک مساوی کرد اما کنعانی‌زادگان به‌عنوان یک بازیکن «قابل» در انزلی شناخته شد.

گلزنی برابر استقلال قلعه‌نویی

نکته جالبی بود. کنعانی که اولین بازی ۹۰ دقیقه‌ای خود در لیگ برتر را هفته ششم لیگ چهاردهم برابر استقلال خوزستان تجربه کرده بود، اولین گل لیگ برتری‌اش را هفته بیست و ششم همان فصل به استقلال امیر قلعه‌نویی زد.

جمعه ۲۸ فروردین ماه سال ۹۴ استقلال در انزلی با گل دقیقه ۱۵ رضا عنایتی از ملوان جلو بود که کنعانی با ضربه دقیقه ۴۶ خود آب رفته را به جوی بازگرداند.

۴۷ بازی و ۳ گل

راه برای پیشرفت هرچه سریعتر این مدافع هموار شد. محمدحسین در لیگ پانزدهم ۲۸ مرتبه وارد ترکیب اصلی ملوان شد و این نشان می‌داد، هر کدام از مربیانی که سکان هدایت قوی سپید را برعهده گرفتند، از عملکرد این بازیکن راضی بودند.

به این ترتیب کنعانی‌زادگان طی دو فصل برای ملوان ۴۷ بازی لیگ برتری انجام داد تا سه گل به ثمر برساند و البته که در تیم ملی بزرگسالان مورد توجه کارلوس کی‌روش قرار بگیرد.

جدول عملکرد محمد حسین کنعانی‌زادگان خرید جدید استقلال در ادوار لیگ برتر

لیگ

تیم

تعداد بازی

حضور در ترکیب اصلی

مجموع دقایق بازی

گل زده

نکته ویژه

یازدهم

پرسپولیس

۱

۱

۷۵

هفته آخر لیگ ۷۵ دقیقه برابر فولاد به میدان آمد

چهاردهم

ملوان

۱۹

۱۷

۱۵۱۸

۱

هفته ۲۶ به استقلال گل زد

پانزدهم

ملوان

۲۸

۲۸

۲۵۲۰

۲

دروازه سپاهان و سایپا را باز کرد

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=143043

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x