تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

واکنش‌تند مهنازافشار به انتشار یک‌خبر

  • کد خبر : 142637
  • 24 خرداد 1395 - 17:18

مهناز افشار در آخرین مورد از دردسرهای ازدواجش با پسر معاون مطبوعاتی پیشین وزارت ارشاد به مطلبی که در روزنامه اعتماد منتشر شده بود، واکنش نشان داد.

به گزارش«کمال مهر»؛ یاسین رامین همسر مهناز افشار و پسر محمدعلی رامین معاون مطبوعاتی پیشین وزارت ارشاد است. روزنامه اعتماد شنبه مطلبی با عنوان «بدهی هشت میلیارد تومانی و تصاحب یک شرکت دارویی توسط یک آقازاده» منتشر کرد که در آن از فردی با نام «ی.ر» به عنوان متهم یک پرونده در سازمان هلال احمر نام برده بود.

پس از آن بود که مهناز افشار با انتشار مطالبی در شبکه‌های اجتماعی به این موضوع واکنش نشان داد. او در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: «یک هفته فرصت می‌دهم ادعاها و قصه‌هایتان را ثابت کنید بعد از آن نوبت من است.»

این بود که روزنامه اعتماد در شماره یکشنبه ۲۳ خرداد پاسخ مهناز افشار را منتشر کرد: « پیرو گزارش روز شنبه روزنامه اعتماد به نقل از پایگاه خبری جماران در صفحه سه با تیتر «بدهی هشت میلیارد تومانی و تصاحب یک شرکت دارویی توسط یک آقازاده» مهناز افشار توضیحاتی را در مورد این پرونده به روزنامه اعتماد ارایه کرد که متن این توضیحات در راستای وظیفه اطلاع‌رسانی و بدون هیچ‌گونه دخل و تصرفی در ادامه می‌آید : هرچقدر سکوت می‌کنم گستاخ‌تر می‌شوند،هزار و یک ادعا و تهمت رنگارنگ دارند اما برای قصه‌های‌شان یک مدرک کوچک هم ندارند. اینها حتی تصویر فرد دیگری را به جای همسرم منتشر می‌کنند، نام درست او را نمی‌دانند و در متن خبرهای دروغین‌شان از نام و تصویر اشتباه استفاده می‌کنند و مردم را گمراه می‌کنند. بعد ادعا دارند خبرهای‌شان موثق است. از این خیالپردازان می‌خواهم ظرف یک هفته اگر مدرکی دارند منتشر کنند تا من نیز آگاه و همراه آنها شوم وگرنه پس از یک هفته بدون هیچ شوخی و مدارایی این‌بار سکوت نخواهم کرد و هر خبر کذب و دروغی را تا حکم نهایی دادگاه دنبال و اعاده حیثیت خواهم کرد.

پیرو خبر منتشر شده در روزنامه اعتماد من نیز منتظر حکم دادگاه هستم تا یک‌بار برای همیشه تکلیف این اخبار مشخص شود و همچنین شکایات جدیدی را علیه خیالپردازان مطرح و تا انتها آن را پیگیر خواهم بود. اینجانب مهناز افشار همه را به چالش باور نکردن اخبار فاقد سند و مدرک و شنیدن صدای وجدان‌شان دعوت می‌کنم.»

اما ماجرا به همین جا ختم نشد و مهناز افشار با انتشار مطلب دیگری در توئیتر از تفاوت دیدگاهش با محمدعلی رامین نوشت: «برای این تصویر توسط آقای رامین معلوم‌الحال خطاب شدم و مجله رویش توقیف شد. همان فردی که من را به خاطرش محکوم می‌کنید.»

منبع: خبرآنلاین
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=142637

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x