تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
0

چراغ سبز مدافع پرسپولیس به استقلال

  • کد خبر : 142590
  • 24 خرداد 1395 - 16:34
چراغ سبز مدافع پرسپولیس به استقلال

مدافع تیم ملی بعد از استعلام از سازمان لیگ متوجه شد قراردادی با باشگاه پرسپولیس ندارد.

به گزارش«کمال مهر»؛، محمدحسین کنعانی‌زادگان صبح امروز با حضور در سازمان لیگ و استعلام در مورد مدت زمان قراردادش با باشگاه پرسپولیس متوجه شد قراردادی با این باشگاه ندارد.

وی در این باره گفت: فکر می‌کردم قرارداد پیشین من با باشگاه پرسپولیس ۳ ساله بوده و ۶ ماه از آن باقی مانده است اما بعد از استعلام از سازمان لیگ متوجه شدم که قراردادم دو سال‌ونیمه بوده و به اتمام رسیده است.

کنعانی‌زادگان افزود: با شرایط موجود قراردادی با پرسپولیس ندارم اما اولویتم برای فصل آینده پیوستن به این تیم است هر چند در صورت پرسپولیسی شدن سهمیه لیگ برتری به حساب می‌آیم. خیلی از تیم‌های لیگ برتری به من پیشنهاد داده‌اند که در میان آنها، پیشنهاد استقلال خیلی جدی است. اولویت اصلی‌ام پرسپولیس است اما اگر وضعیتم مشخص نشود، به پیشنهادات دیگر فکر می‌کنم.

مدافع تیم ملی در مورد جلسه‌اش با مسئولان باشگاه پرسپولیس گفت: ساعت ۱۰ با محمد ترکاشوند جلسه داشتم اما چون کارم در سازمان لیگ طول کشید دیر به باشگاه رسیدم و به این خاطر هم ترکاشوند رفته بود. با این حال منتظر تماس پرسپولیسی‌ها می‌مانم تا مذاکرات خود را با مسئولان این باشگاه انجام دهم.

منبع: تسنیم
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=142590

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x