تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

مشکلی که طارمی را از تیم‌های انگلیسی دور کرد

  • کد خبر : 142495
  • 24 خرداد 1395 - 10:19
مشکلی که طارمی را از تیم‌های انگلیسی دور کرد

در شرایطی که برانکو ایوانکوویچ می‌گوید طارمی با یک تیم اسپانیایی قرارداد بسته اما تاکنون مهاجم فصل قبل پرسپولیس تیم آینده‌اش را انتخاب نکرده است.

به گزارش «کمال مهر»؛ برانکو ایوانکوویچ امروز در نشست خبری خود اعلام کرد مهدی طارمی با یکی از باشگاه‌های اسپانیایی قرارداد امضا کرده، این در حالی است که طارمی هم‌اکنون در ایران است و هیچ قراردادی با باشگاه‌های اروپایی امضا نکرده است.مهدی طارمی چند پیشنهاد از باشگاه‌های انگلیسی، اسپانیایی، ایتالیایی، ترکیه‌ای و سوئیسی دارد و قطعا فصل آینده در یکی از تیم‌های اروپایی توپ می‌زند.

آقای گل فصل قبل لیگ ایران علاقه دارد فوتبالش را در انگلیس ادامه داد. البته طارمی برای پیوستن به تیم‌های انگلیسی و اخذ مجوز کار در فوتبال جزیره نیاز به حضور در ۷۵ درصد از بازی‌های ملی در سال ۲۰۱۵ دارد اما او در این سال در ۶۵ درصد بازی‌های تیم ملی بازی کرده و همین مسئله شاید بزرگ‌ترین مانع برای انتخاب یکی از سه تیم انگلیسی پیشنهاد دهنده باشد. این احتمال وجود دارد در صورت اصرار طارمی برای حضور در لیگ انگلیس، او از طریق وکیل خود پیگیر دریافت مجوز کار برای حضور در لیگ این کشور باشد.

منبع: ایسنا
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=142495

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x