تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

منصوریان مدافع مورد علاقه دستیار اتوره هاگل را می‌پسندد؟

  • کد خبر : 142489
  • 24 خرداد 1395 - 10:17

استقلالی ها در شرایطی با خروج حنیف عمران زاده از لیست مدافعانشان دنبال جایگزین برای او می گردند که یک مدفع آینده دار و با کیفیت دارند اما توجهی به او ندارند.

گروه ورزش «کمال مهر»؛ – استقلالی‌ها این روزها دربه‌در دنبال مدافع میانی می‌گردند. حال آن‌که مدافع مستعد و ۱۹ ساله آنها پس از حضوری کوتاه‌مدت در راه‌آهن می‌تواند دوباره به اردوی آبی‌ها بازگردد.

سیدمجید حسینی مدافعی بود که امیر قلعه‌نویی در ۱۸ سالگی به او میدان داد اما در نیم فصل دوم لیگ پانزدهم به صورت قرضی راهی راه‌آهن شد.

علی منصور مدافع مورد علاقه دستیار اتوره هاگل را می‌پسندد؟

۸۷ دقیقه برای قلعه‌نویی توپ زد

مجید حسینی از نگاه توپالیدیس یونانی یک مدافع آینده‌دار است. بازیکنی با فیزیک مناسب که وقتی دستیار سابق اتوره‌هاگل در تیم ملی یونان با خصوصیاتش آشنا شد او را وارد ترکیب اصلی خط دفاع راه‌آهن کرد.

مدافع جوان استقلال در لیگ چهاردهم با نظر امیر قلعه‌نویی یک دقیقه برابر پیکان، ۴۶ دقیقه برابر ذوب‌آهن و ۴۰ دقیقه مقابل ملوان شانس بازی پیدا کرد. در نهایت هم شاید جو سنگین حضور در استقلال سبب شد تا مجید جوان بیشتر از این فرصت نشان دادن توانایی‌هایش را نداشته باشد.

فیکس شد و ۲ گل زد

حسینی در نیم‌فصل دوم لیگ اخیر این شانس را به‌دست آورد تا با قراردادی قرضی راهی راه‌آهن شود. این مدافع ۱۹ ساله در دقیقه ۹۰ هفته بیستم لیگ ۱۵ به جای مهرداد محمدی وارد زمین شد تا یک دقیقه شریک شادی صفر- صفر تیمش برابر سیاه‌جامگان شود.

مجید سه هفته بعد با حضور توپالیدیس یونانی در راس کادر فنی لکوموتیورانان وارد ترکیب اصلی راه‌آهن شد. جالب این‌که در ۷۶ هفته از ۷ هفته باقی‌مانده وارد ترکیب اصلی شد تا دو گل به گسترش فولاد و استقلال‌صنعتی قهرمان بزند.

این مدافع جوان هفته آخر لیگ هم از خوب‌های راه‌آهن برابر پرسپولیس بود هرچند که ارتش سرخ برانکو ۲- یک پیروز شد تا لکوموتیو از ریل خارج شود.

حال باید دید استقلال که به‌صورت قرضی این مدافع را به راه‌آهن فرستاده بود، شرایط حضور مجدد این مدافع آینده‌دار را در باشگاه آبی‌ها فراهم خواهد کرد؟ مدافعی که نه نیاز به عقد قراردادی میلیاردی دارد و نه بی‌انگیزه است.

عملکرد مدافع ۱۹ ساله استقلال در ادوار لیگ برتر

لیگ

تیم

تعداد بازی

حضور در ترکیب اصلی

مجموع دقایق بازی

گل زده

نکته ویژه

۱۴

استقلال

۳

۲

۸۷

مقابل ذوب‌آهن و ملوان وارد ترکیب اصلی استقلال قلعه‌نویی شد

۱۵

راه‌آهن

۸

۶

۵۴۳

۲

هفته ۲۵ به گسترش فولاد گل زد هفته ۲۸ به استقلال خوزستان قهرمان

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=142489

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x