تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
1

یکی از سریعترین رایانه های جهان+تصاویر

  • کد خبر : 142452
  • 24 خرداد 1395 - 9:15
یکی از سریعترین رایانه های جهان+تصاویر

اگر شما هم به سیستم‌های گیمینگ و سطح بالا علاقمند هستید اکنون می‌توانید نگاهی OrionX Extreme بیاندازید که به تازگی معرفی شده و از مشخصات فنی بسیار قدرتمندی بهره می‌برد.

    به گزارش «کمال مهر»؛:Ian Parry به عنوان کسی شناخته می‌شود که با بنچمارک‌ها آشنایی کامل داشته و می‌داند که چگونه سیستم‌هایی را بسازد که نه تنها از لحاظ عملکرد کارایی خوبی داشته باشند بلکه بتواند رکوردهای جهانی را هم بشکنند.
Parry با همکاری Overclockers UK به تازگی سیستم گیمینگ OrionX Extreme را معرفی کرده که از مشخصات فنی سخت‌افزاری بسیار سطح بالایی بهره می‌برد. بر اساس شایعاتی که تا کنون در مورد محصول مورد بحث منتشر شده، گفته می‌شود که قیمت آن حدودا ۲۶۰۰۰ دلار تعیین خواهد شد.
یکی از سریعترین رایانه های جهان+تصاویر
OrionX Extreme مجهز به یک سیستم خنک‌کننده چرخشی است که در طراحی آن از برند ۸pack بهره گرفته شده است. همچنین در بخش پایینی این دستگاه یک سیستم ITX نیز تعبیه شده است.حال چه کسی می‌گوید که رایانه‌های عصر رایانه‌های گیمینگ به اتمام رسیده است؟
یکی از سریعترین رایانه های جهان+تصاویر
همچنین اعلام شده که در زمان عرضه سیستم مورد بحث، از کارت‌گرفیک GTX 1080 در آن استفاده خواهد شد. لازم به یادآوری اسات که ۱۰۸۰ در زمان معرفی OrionX به صورت عمومی عرضه نشده است.
انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=142452

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x