تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
0

ورود خانواده جنجالی به این ۱۰ مکان ممنوع است!

  • کد خبر : 142373
  • 23 خرداد 1395 - 17:41

ممکن است پولدارترین فرد جهان باشید اما هنوز هم محدودیت هایی برایتان وجود دارد که نمی توانید آنها را با پول بخرید. خانواده کارداشیان ها جزو یکی از همین خانواده ها هستند.

به گزارش گروه وبگردی «کمال مهر»؛ افراد، مکان ها، مشاغل و حتی شهرهای زیادی وجود دارند که کارداشیان ها را منع کرده اند. اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که نمی خواهید این خانواده مشهور را ملاقات کنید، به این مکان ها بروید و خیالتان راحت باشد که رد پای هیچ کدام از آنها را نخواهید دید.

ورود خانواده جنجالی به این 10 مکان ممنوع است!

۱٫همپتون

موفقیت مجموعه واقع نمای «چشم و هم‌ چشمی با کارداشیان ‌ها» منجر به دنباله هایی از جمله «کورتنی و کیم همپتون را تسخیر می‌کنند» شد. اما گویا مردم منطقه همپتون علاقه ای به همکاری با این دو خواهر نداشتند. ستاره های زیادی تعطیلات خود را در لانگ آیلند می گذرانند اما هم آنها و هم مردمان عادی، این منطقه را به دلیل حریم خصوصی که دارد، انتخاب می کنند.

بنابراین زمانی که این دو خواهر به همراه تیم فیلم برداری این منطقه را تحت نفوذ خود قرار دادند، ساکنین آن منطقه با فریاد به آنها می گفتند که ما را راحت بگذارید و به خانه هایتان بازگردید. به همین دلیل کورتنی و کیم از ورود به همپتون منع و مجبور به ادامه فیلمبرداری خود در «Hampton Bays» شدند.

۲٫میهمانی های مراسم اسکار

رفتار مست کریس جنر، مادر کیم کارداشیان ، در مراسم اسکار «Raleigh Studios» باعث شد که کل خانواده از حضور در این مراسم منع شوند. اگر چه تک تک آنها ادعا کردند که مست نبوده اند اما گزارش ها خلاف این را ثابت می کرد.

۳٫اندرسون کوپر °۳۶۰

اندرسون هئز کوپر، روزنامه نگار، نویسنده و شخصیت تلویزیونی آمریکایی است. او در حال حاضر، مجری اول برنامه خبری اندرسون کوپر °۳۶۰ در شبکه CNN می‌باشد که بصورت زنده از نیویورک پخش می‌شود. او به طور قطعی اعلام کرد که از حضور کارداشیان ها و هر آنکه با آنها در ارتباط است در برنامه اش، خودداری می کند. اندرسون ترجیح می دهد که به جای خبرگزاری از این خانواده لوکس، به اتفاق های مهم جهان بپردازد.

۴٫مراسم مت گالا

تا مدت ها آنا وینتور، سردبیر مجله «Vogue»، کارداشیان ها را در تضاد با دنیای مد و فشن می دید. او حتی حضور آنها را در مراسم مت گالا که در موزه متروپولیتن نیویورک برگزار می شود، ممنوع اعلام کرد. اما همه چیز از زمانی تغییر کرد که کیم کارداشیان رابطه خود را با کانیه وست، که خود یکی از طرفداران پر و پا قرص وینتور بود، آغاز کرد.

اگر چه خانواده کارداشیان ها در حال حاضر اجازه ورود به این مراسم را دارند اما از آنجا که کیم قانون عکس برداری ممنوع را زیر پا گذاشت، ممکن است بار دیگر از ورود به این مراسم منع شود.

۵٫مجله ووگ

مخالفت گروه وینتور با کارداشیان ها تنها به منع آنها از مراسم مت گالا خاتمه نیافت. سردبیر مجله مشهور مد و فشن ووگ اعلام کرد که چاپ تصاویر کیم کارداشیان روی جلد و حتی صفحات داخلی این مجله، تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

او نسبت به عکسی که از کانیه وست و کیم کارداشیان بر جلد این مجله در سال ۲۰۱۴ به چاپ رسیده بود و با عکس العمل منفی مردم مواجه شد، احساس نارضایتی می کند.

۶٫سواحل جنوبی میامی

نه تنها بومیان همپتون بلکه ساکنین سواحل جنوبی میامی نیز تمایل چندانی به خانواده کارداشیان ها و بساط چند ماهه فیلم برداری شان ندارند.

اعتراض آنها باعث شد که این خانواده برای فیلم برداری مجموعه تلویزیونی خود به نام «کورتنی و کیم میامی را تسخیر می‌کنند» به سواحل شمالی نقل مکان کنند.

۷٫کاخ سفید

اگر چه اوباما به عنوان یک رئیس جمهور در انتخاب کلماتی که به زبان می آورد، محتاط است اما وقتی پای صحبت از کانیه وست به میان می آید، حرف هایش را نمی خورد. او چندین بار در تلویزیون کانیه را «آدم کله خراب» خطاب کرد.

از طرف دیگر کیم سعی در برقراری روابطی صمیمانه با اوباما دارد اما هر بار که خواست پا پیش بگذارد، اوباما او را ناامید و اعلام کرد که هیچ کاری از دست کارداشیان ها ساخته نیست. یک بار هم در سال ۲۰۱۴ در مراسم «USC Shoah Foundation» کیم سعی داشت با اوباما گفتگو کند اما توسط نیروهای امنیت منع شد.

۸٫برگر جوینت، بوئنوس آیرس، آرژانتین

شرکت های خصوصی این حق را دارند تا هر فردی را که بخواهند از ورود به حریم خصوصی خود منع کنند. رستوران برگر جوینت هم جزو آن دسته از مکان هایی است که ورود کارداشیان را ممنوع اعلام کرده و این ممنوعیت آنقدر شدت داشت که بر سر در رستوران تابلوی «ورود کارداشیان ها ممنوع» نصب کرده اند.

۹٫اینترنت

برخی از بروزر ها این امکان را ایجاد کرده اند تا تمام اخبارهای مربوط به کارداشیان ها را فیلتر کنند. اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که علاقه ای به خواندن اخبارهای این خانواده مشهور در جهان ندارید، از این فیلتر استفاده کنید.

۱۰٫فشن شو ویکتوریا سیکرت کندال جنر

کندال جنر حضور خواهران خود را در فشن شو ویکتوریا سیکرت منع کرد. اگر چه پدر و مادر آنها در این مراسم شرکت می کنند اما خواهرانش اجازه ورود ندارند. این اولین باری نیست که یک کارداشیان توسط دیگری از انجام کاری منع می شود، همان طور که کلویی کارداشیان نیز از صبحت در مراسم عروسی کیم منع شد.

منبع: توریسم آنلاین

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=142373

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x