تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

شهیدی که ساعت و روز تولد و شهادتش یکی بود

  • کد خبر : 142293
  • 23 خرداد 1395 - 10:37
شهیدی که ساعت و روز تولد و شهادتش یکی بود

مادر شهید جمال‌الدین محمدی گفت: پسرم ساعت ۹ چهارشنبه به دنیا آمد و در همان ساعت و همان روز با کسب درجه شهادت از دنیا رفت.

 

به گزارش«کمال مهر»؛، جمال‌الدین محمدی دوم ماه رمضان سال ۶۹ در منطقه سیستان و بلوچستان در راستای مبارزه با مواد مخدر به شهادت رسید.

سردار اسدالله هادی‌نژاد معاون امور بین‌الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر شامگاه شنبه به همراه فرماندار سنندج، جانشین مرزبانی کردستان و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کردستان با خانواده این شهید دیدار کردند.

مادر شهید محمدی با توصیف خصوصیات اخلاقی پسر شهیدش، گفت: وی ضمن اینکه اخلاق خوبی داشت، به نظام اسلامی بسیار وفادار بود و در یکی از خاطراتش نوشته بود که از خداوند می‌خواهم در راستای خدمت به نظام، موفق باشم.

این مادر شهید افزود: ماه مبارک رمضان بود که ما برای دیدار با پسرم به استان سیستان و بلوچستان سفر کردیم و چند روزی در آنجا بودیم، یک شب به خانه برگشت و گفت که یکی از سربازان وی در امر مبارزه با مواد مخدر شهید شده است که من باید تاوان خون وی را از مسببان آن بگیرم.

وی تصریح کرد: صبح بعد از خوردن سحری، از خانه خارج شد و در آن زمان یادداشتی نوشته بود که من به ماموریت می‌روم و برگشتنم معلوم نیست.

مادر شهید محمدی عنوان کرد: در همان روز به ما اطلاع دادند که سرگرد محمدی به همراه ۶ سرباز و درجه‌دار دیگر در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر به شهادت رسیده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: شهید محمدی ساعت ۹ چهارشنبه به دنیا آمد و در همان ساعت و همان روز با کسب درجه شهادت از دنیا رفت.

وی از مسوولان خواست نگذارند خون شهیدان این مرز و بوم پایمال شود و از خداوند درخواست کرد که هیچ وقت امنیت و آسایش ایران را از ملت نگیرد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=142293

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x